wtorek, 17 września 2013

Rozdział 25


  Justin posunął się nieco za daleko. Zaczął ściągać mi bluzkę, która wcześniej siła wyrwałam mu z rąk.
-Stop! Nie myśl sobie, że mnie teraz przelecisz. - warknęłam. Już się go nie bałam.
-Nawet nie chciałem! Przepraszam. Ej skarbie. Wybaczysz mi?
-Co?
-Wszystko. - zrobił słodkie oczka. Nie śmiał się, był całkowicie poważny. Łza nadal płynęła po jego policzku. Otarłam ją. 
-Nigdy w życiu nie zapomnę tego co mi zrobiłeś, tego jak przez ciebie cierpiałam, ale...Kocham cię. Kocham cię za bardzo, aby teraz przestać. - na końcu krótko westchnęłam. - mam nadzieję, że sporóbujesz to naprawić. - uśmiechnęłam się.
-Będę robił wszystko, rozumiesz? W s z y s t k o, abyś tylko mi wybaczyła. Doszedłem do wniosku, że przez ciebie umrę. Tylko...
-Tylko co?
-Co z tymi pieniędzmi? - spytał niepewnie
-Chcesz je? 
-Nie. Właśnie nie chcę. Olivia niedługo będzie, chodź, pomożesz mi ją załatwić.
-Załatwić?! - wzdrygnęłam się.
-Nie bój się, nic jej nie zrobię. No chodź. - złapał mnie za rękę. 
-Gdzie idziemy?
-Na górę, musisz coś zjeść, wypić i się ogrzać. Musze się tobą zaopiekować. Jesteś wycieńczona. - Justin nagle posmutniał. Już byłam w jego domu. Był nowoczesny, ładnie urządzony. Dominowała biel. Justin zerkał na mnie jednym okiem, a gdy spojrzałam przygryzał delikatnie wargę. Nie umiem opisać uczucia, które w takim momencie we mnie tkwiło. Juss był tak bardzo seksowny i podniecający, po za tym był naprawdę słodki, uroczy i niesamowicie przystojny. To dlatego każda dziewczyna piszczała wręcz na jego widok.Wręcz nie mogłam uwierzyć w to, że zaproponował mi mieszkanie razem. Miałam tak wiele planów na przyszłość z nim. Kompletnie nie bałam się. Widziałam, że się zmienił. 
-Kocham cię- szepnęłam mu delikatnie do ucha najseksowniej jak umiałam.On przytulił mnie i pocałował w nos. Kochałam zapach jego perfum.
-Ja cię kocham mocniej. I będę cię kochał tak długo jak się da. 
-Czyli jak długo?
-Do końca świata i o jeden dzień dłużej. - złapał mnie w talii i przysunął do siebie płynnym ruchem. Zaczął delikatnie całować mnie w szyję. Ogarnęło mnie niesamowite uczucie.


32 komentarze:

  1. O moj Boże to jest mega <<<333

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju <3 Kiedy neext ? Zajebisty jest <3

    OdpowiedzUsuń
  3. omomomomomomom *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział po prostu boski..zakochałam się w nim..od początku..D:

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAA....!!!! Doczekany rozdział !! Boski !!! AAAAA , kckckckckckckckckc, chce dziś NN ! o.o

    OdpowiedzUsuń
  6. Super *.* Dawaj następny

    OdpowiedzUsuń
  7. omg, jak słodko. <3 czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszesz pięknie <3 Cudownie <3 Nie mogę nigdy się doczekać na następne rozdziały <3 Mam nadzieję, że nigdy nie skończysz pisać tego bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejjjj *.* Brak mi słów! Jesteś niesamowita! Justin zmienił się BARDZO <3 Ciekawe jak się odegra na Olivii NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT-NEXT

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow *.* to jest mega czekam nn nie poddawani się zawsze będę z tb :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo cudo cudo <3

    kocham twojego bloga, jest megaśny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. awww :* kocham to <333 kiedy będzie nn ? :* dodasz jeszcze dzisiaj ? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. dodasz dzisiaj nn :* plissska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CUD MIÒD I JUSS <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju jak suodko <3 *-*
    BOSKI ROZDZIAŁ . Ciekawość mnie zżera co będzie dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  16. aww <3 boski rozdział :* kiedy dodasz nn ? :* plisska dasz dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamiwitw masz taelnt podziwiam kocham bloga >333

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudnee <3 Kocham ten Blog . Mam małe pytanie dlaczego jak wróciłaś to tak mało zaczełaś pisać .? Troszkę smutno . ale i tak to kocham i ciebie <3 ; c ; ) /Graanaatowaa . <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O jeeejku *.* to było takie aww <3
    Ciekawe co zaplanowali dla Olivki.... :D
    Nie mogę doczekać się NN

    OdpowiedzUsuń
  20. uuu to było boskie nawaj nastepny kocham twojego bloga i to jak piszesz jestes boska :*<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piszesz, że mało osób czyta. I dlatego rzadziej dodajesz. No nie wiem masz dużo wyświetleń i zawsze sporo komentarzy. Szantażujesz nas ich liczbą? To nie fair jeśli robisz to z pasjii to pisz chociażby dla tej jednej osoby co czyta,a nie masz focha bo tak mało osób zaglada na bloga. Po liczbie wyświetleń chyba widać , ze jest nas cała masa! Ja osobiście uwielbiam twojego bloga, ale denerwuje mnie wyłudzanie komentarzy. Zrozumiałabym, gdyby chodziło o brak czasu, ale wymuszanie to przesada, nie robisz tego chyba dla sławy? Tylko dla przyjemności? Pisz dalej bo idzie ci świetnie, ale prosze cie nie wymyślaj, bo możesz zrazić tym wiele osób.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się z tą osobą, która pisała przede mną.. Jest nas bardzo dużo tylko nie każdy ma czas, żeby codziennie tu zaglądać! Obiecałaś nam, że gdy wrócisz będziesz dużo dodawała, a jak na razie dodałaś chyba 4 rozdziały od swojego powrotu :< Uwielbiam Twojego bloga, ale coraz rzadziej coś dodajesz.. ;/ Gdzie te rozdziały, które mówiłaś, że napiszesz jak nie będziesz mogła wstawiać? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To WY zachowujecie się nie fair w stosunku do mnie :)))
      Byłam na wakacjach, a wy oczywiście mieliście to w dupie i prosiliście (szantażowaliście, bo dostawałam wiadomości typu "jak nie napiszesz to się powieszę"- nienormalne). Myślałam, że to będzie inaczej wyglądało, że nie będę potrzebowała internetu, a jednak, więc nie miejcie do mnie pretensji o to, że BYŁAM NA WAKACJACH. pozdro -.-

      Usuń
  23. Boskie boskie boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę dodaj jeszcze dzisiaj nie mogę się doczkeać K.C<3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale my rozumiemy, ze byłaś na wakacjach , ale już wróciłaś i od tego 8 września nie dodałaś tyle ile obiecywałaś i jeszcze szantażujesz nas liczbą wyświetleń i komentarzy.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy