piątek, 23 sierpnia 2013

INFORMACJA (2) + ZADAJEMY PYTANIA!

Hej! :)
Dziękuję wam za miłe komentarze pod postem Informacja. 
Myliłam się, nie macie mnie w dupie, bo pod rozdziałem 17 pojawiło się aż powyżej 60 komentarzy, jesteście wszyscy z osobna niesamowici!
Cóż mam zrobić? Wyjeżdżam tego 25.08 na dwa tygodnie zagranicę, nie mam androida tylko iphone, a żeby używać bloggera chyba trzeba mieć tam internet, nie? Jeśli mi się uda to będę dodawała posty, a jeśli nie, to...To blog będzie smutny i samotny przez 2 tygodnie:( Mam nadzieję, że nie zapomnicie wtedy o mnie. 
Co do postów, nie zrobię wam kary, będę dodawała :) Postaram się dodać kilka dziś i jutro. Dodam post dziś jeden na pewno około 20 godziny, może jeden wsześniej i kolejny później. Postaram się dodać też jutro minimum 1 czy tam 2.
Nie pytajcie wciąż o posty, tylko zaglądajcie na bloga co jakiś czas:)
Dziękuję wam naprawdę BARDZO!
Jest 20.000 wyświetleń! thank u :)
Pod tym postem zadawajcie pytania na mój temat, nie tylko o blogu, na niektóre z nich odpowiem w nowym poście! :D 

17 komentarzy:

  1. Napisałaś , że jak będzie 20 tys. wyświetleń to dodasz swoje zdjęcie . Dodasz je ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile masz lat ?? + Koccham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś Belieber ? Od kiedy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog! :) mam parę pytań:
    1. Od kiedy jesteś Belieber?
    2. Czy miałaś kiedyś taką sytuację, że ktoś wyśmiewałsię z Twojego idola, nie znając go? (ja miałam :( i to nie jedną)
    3. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka Justina?
    4. Zajrzysz do mojego bloga? :) http://the-nataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mamy Cię gdzieś:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwiastun jest wspaniały! kocham ten blog. ciesze sie, ze jestes w niego tak bardzo zaangazowana jak my w czytanie go!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję , że dzisiaj jescze będzie 18 ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka pytań :D
    1. Kiedy dasz swoje zdjęcie :D
    2. Masz rodzeństwo? :D
    3. Czytasz jakieś blogi? Jak tak to jakie? :D
    4. Zajrzysz na mojego bloga? :D
    http://loveisharddecision.blogspot.com/
    + KOOOCHAAAAM TWOJEGO BLOGA <3 Codziennie po kilkadziesiąt razy sprawdzam czy dodałaś posta <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś boska <3 czekam na następne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a boze juz prawie 20 kicia dawaj rozdzial :* + skad jestes ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Julia gdybym była facetem poprosiłabym cię abyś za mnie wyszła <333

    OdpowiedzUsuń
  13. O matko,świetna jesteś :) Czekamy na rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na te rozdziały :* z jakiego województwa jesteś??/Nikki:3

    OdpowiedzUsuń
  15. juz 21.30 kicia :** rozdzial ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej no ! :P jak piszesz ze dodasz o tej godzinie to dodaj :D chyba ze mialas wazna sprawe i nie dodalas :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy