poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Bohaterowie + o blogu

Hej, mam na imię Julia, mówią mi Lili ;)
Bardzo lubię pisać opowiadania itp. więc założyłam tego bloga!
Mam nadzieję, że spodoba wam się mój pomysł oraz, że będziecie z ciekawością i przyjemnością czytać kolejne rozdziały.

Bohaterowie:

Julia Warmheart
(Ariana Grande) 
To właśnie z perspektywy Julii pisane jest opowiadanie!
Dziewczyna od lat szuka prawdziwej miłości, niestety, zawsze ma pecha. W końcu przenosi się do nowej szkoły, tam znajduje nowych przyjaciół i nowe k ł o p o t y!


Justin Bieber
(Justin Bieber)
Justin to klasowy podrywacz, niezły z niego przystojniak. Jest bardzo popularny w całej szkole. Każda dziewczyna może być jego. Lubi bawić się uczuciami. Trzeba na niego uważać,
bo czasem bywa wredny! Julia stara się o niego na początku roku, lecz on nie zwraca na nią uwagi! Rzadko sie zakochuje. Uwielbia imprezy, alkohol, narkotyki i wszystko co nielegalne, szuka dziewczyny na jedną noc. Czy komuś uda się zmienić jego zły charakter? 

Maxym Cookie
(Austin Mahone)
Maxym to ciasteczko do schrupania, zgrywa bohatera, a tak naprawdę jest cieniasem i mięczakiem. Zakochuje się bardzo często i bardzo rzadko na długo. Na początku roku  szkolnego jest najlepszym przyjacielem Justina (czyżby dlatego, by zdobyć popularność?). 


Victoria Fire
(Perrie Edwards)
Victoria szalona wariatka! Na początku roku zauważa Julię, która niestety jest odrzucona przez resztę, gdyż.. jest nowa. Victoria lubi chłopców, imprezy, szalone podróże, kolorowe napoje, oryginalny wygląd, mocny makijaż i...Thomasa. Ten natomiast woli naturalne dziewczyny. 

Olivia Wilson
(Emily Osment)
Olivia- wredna zołza! Jest popularna i znana z... wszystkiego co złe i podjerzliwe. Mimo tego ma powodzenie u chłopców. Nic jej się nie podoba. Jest wredna i opryskliwa. Lubi długie imprezy. Rzadko się uśmiecha.. no chyba, że zalotnie i sztucznie. Cały czas szuka wrogów, aż w końcu znajduję sobie poważnego wroga, którego chce wyeliminować. 
 Thomas Blue
(Ross Lynch)
Zwykły chłopak, który lubi naturalne dziewczyny (najlepiej często uśmiechające się). On i Justin nienawidzą się, gdyż są zupełnie inni. Thomas nie miał jeszcze dziewczyny, bo czeka na tę jedną jedyną. Czy uda mu się ją znaleść? Czy przeciwieństwa się przeciągają? To wszystko się okaże!





6 komentarzy:

  1. O mamo bohaterowie super czekam na 22 roz bo 1 jest bo już czytałam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Mam pomysł na zrobienie postaci na twitterze :) Czy mogłabym być Julią? Znam się na byciu role-playerem ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie mój blog nie jest za bardzo znany, aby robić takie coś ;/

      Usuń
    2. No to co ;3. Będzie znany :>. Ale jak coś to mam zaklepaną rolę Julii :3 XD

      Usuń
  3. lepie jak by Julia miałaa brązowe włosy takie jak ma Ariana teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justin Bieber ? Serio ? OMG nie czytam... bo się porzygam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy