środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 13



-Justin...daleko jeszcze? - znudziłam się idąc przez dłuższy czas, jakby bez celu, donikąd.
-Jeszcze trochę, spokojnie, nie zaprowadzę cię przecież do lasu i nie zgwałcę. - Justin był całkowicie poważny. Spojrzałam na niego podejrzliwym wzrokiem, on, zobaczywszy to zaczął się śmiać. Ja po chwili także. Dookoła nas było pusto, cicho i wyjątkowo ciemno.
-Justin, jesteś pewien, że idziemy dobrą drogą? - spytałam z lekkim strachem w głosie.
-Wyluzuj mała. Wsłuchaj się, słyszysz muzykę? - Justin złapał mnie za rękę. Jego dłoń była wyjątkowo zimna. Zadrżałam. Po chwili usłyszałam dźwięki dochodzące z niedaleka. Tak, to był zdecydowanie ''festyn''.
-Słyszę.
-Jakoś odechciało mi się iść...- Justin zatrzymał się.
-Juss! Jesteśmy już blisko. - tupnęłam nogą i skrzyżowałam ręce na piersiach.
-Dopiero pod koniec imprezy będzie zabawa. Zostańmy tutaj.
-Oszalałeś? - zaczęłam się śmiać.
-Zatańczysz? - Juss uklęknął przede mną i chwycił moją zmarzniętą dłoń.
-Nie wygłupiaj się. - wciąż się śmiałam.
-Prooooszę- przeciągał słodko.
-Ale...
-Ładnie proooszę - zrobił oczy kota ze Shreka.
-Zgoda- po prostu nie umiałam mu odmówić.
Chwycił moje obie ręce i zaczął lekko poruszać, przy okazji oboje się śmialiśmy. Nasze kroki były proste. Raz prawa do przodu, potem lewa. Po chwili zaczęliśmy tańczyć wolno. Moje ręce znalazły się na jego rozgrzanych plecach, a jego trochę za nisko.
-Justin! - zawołałam roześmiana, w głębi duszy, podobało mi się to.
-No przepraszam, nie mogłem się oprzeć.
Było idealnie. Niebo, niby zachmurzone, a jednak można było z łatwością znaleźć wiele gwiazd. Błyszczały prawie jak jego oczy. Choć te drugie były piękniejsze. Chyba właśnie wtedy poczułam, że to nie jest zauroczenie, to miłość. Zakochałam się. Zakochałam się w nim. W jego promiennym, szczerym uśmiechu, w jego kryształowych, piwnych oczach, którymi często przewracał  w taki sposób, że aż brakło mi tchu.
 Chwycił mnie za rękę i poszliśmy w stronę imprezy.
Po mojej lewej stronie przerażał ciemny, opustoszały lecz zadziwiający las. Gdyby nie było Justina obok, pewnie dawno uciekła bym z wielkim piskiem.
----------------------------------------------------------------
Podoba wam się nowy wygląd bloga?
Wszystko dzięki: Nexxxta ♥



42 komentarze:

  1. Kolejna , Kolejna proszeee ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Supper dalej :)) pliss

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny plis !!!! nie mogę już wytrzymać czekałam cały dzień na 13 rozdział !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecej! Wstaw dzis kilka kicia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ŻAL - , - WCZESNIEJ BYLY DLUZSZE O WIEEEEEELEE A TERAZ TAKI KROTKI SERIO ? A GDZIE 12 RODZIAL ODRAZU 13 A CZEMU TAKIE KRÓTKIE ?????????????????? PROSZE CIE ROB O WIELE DLUZSZE A NIE TAKIE KROTKIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. Żal? Spoko. Nie piszę więcej. Koniec :)

      Usuń
    2. ej proszę cię pisz dalej:) nie przejmuj się :) twój blog jest supcio proszę pisz dalej :) <3

      Usuń
    3. To ze niektórzy idioci nie doceniają twojej pracy to ich problem, niech nie czytają, pisz dalej ja czekam na rozdzialy i chce zebys prowadzila tego bloga

      Usuń
    4. yyy... JEST 12 ROZDZIAŁ IDIOTO/IDIOTKO... może miała mało czasu, i napisała krótszy! JA PIERDZIELĘ! NIE ROZUMIESZ? ONA MA SWOJE ŻYCIE, ONA NIE ZAJMUJE SIĘ TYLKO FB I BLOGIEM JAK NIEKTÓRZY, KTÓRZY CAŁA CZAS SIEDZĄ NA FEJSIE, BO TO "MODNE" LUDZIE JEŚLI SIĘ WAM NIE PODOBA TO SPIERDZIELAJCIE, NIKT WAS TU NA SIŁĘ NIE TRZYMA :) a ty Jula, nie przejmuj się tymi cholernymi hejtami, bo piszesz zajebiście :D ja zaczęłam czytać wczoraj i dzisiaj rano przeczytałam 13 rozdział <3 14 rozdział, może się przecież ukazac jutro albo pojutrze albo nawet za tydzień -.-" ...OMG , LUDZI ;O NIE WKURWIAJCIE ANI JEJ ANI MNIE BOooooOOoO! Pamiętaj, miej ich głępoko w dupie, i rób swoje/Kinga :D ( nie znasz mnie ^^ )

      Usuń
  6. JEJ,NO MIEJ W DUPIE HEJTY JPDL ...PISZ DALEJ,CUDOWNIE CI TO WYCHODZI ♥♥ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Julia, nie słuchaj innych, pisz dalej, bo wciąga i są ludzie którzy chcą to czytać. jesli ktoś staje się słwny, musi się liczyć że będą anonimowi hejterzy, pozdrawiam, liczę jeszcze dzisiaj na 14, kc <3

    OdpowiedzUsuń
  8. BOZE JAKIE ZAJEBISTE *OOOO*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jetseś meega!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. WOOW ,ROZKRĘCA SIE *>* .Bomba

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Nexxxta też powinna mi pomóc w zmianie bloga :D ROZDZIAŁ SUPER I NIE PRZEJMUJ SIĘ HEJTAMI ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! :) nie przejmuj się negatywnymi komentarzami! czytam 5 blogów i na jednym z nich rozdział pojawia się co tydzień i to jeszcze krótki... naprawde kocham czytać twoje opowiadanie i mam nadzieje że nie zakończysz pisania go. :) a rozdziały dodajesz naprawde często według mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ej anpiszesz jeszcze dziś ? :)) <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Prosze napisz jescze dzis jest mega !! <3333

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wytrzymam dodaj dziś jeszcze prosze :**** <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Ploseee <3 Kicia napisz jeszcze dzis jede ale troche dłuszy albo dwa krótkie ploseee <333 :* kicia .. !! <33

    OdpowiedzUsuń
  17. super pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. PROSZE PISZ NASTEPNE CZESCI, NIE PRZEJMUJ SIE JAKIMIS DZIECMI! ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. proszę pisz dalej mega się wciągnęłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno, masz talent <3 Świetne opowiadanie. Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  21. moim zdaniem lepiej się czytało w poprzednim wyglądzie, ale ten też jest fajny . ;D
    Rozdział - rewelacja, aż się popłakałam. <3
    Jesteś zajebista ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz talent, nie mozesz sie przejmowac chejtami, pisz dalej ja z wielką chęcią czytam twoje rozdzialy!

    OdpowiedzUsuń
  23. JeeJ . ! :> I jak będzie 14 roz. To Justin się zmieni .? Czekałam na too .♥ Kochana jesteś wspaniała .! Pisz dalej . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ej kicia dasz dzis 14 ? :c :*

    OdpowiedzUsuń
  25. najlepszy blog ever!!! a dzisiaj 14,15,16,17,18? hmmm prosze jestes najwpanialsza przez to jak cudownie piszesz i jeszcze cudownie prowadzisz stronke kocham cie siostro!!!!!<3jesle zobaczyszz jakis glupi komentarz nie przejmuj sie to tylko 1 zazdrosna osoba tak mowi a reszcza jest zachwycona (razem ze mna) co prawda moglo byc dluzsza ale jest okej!! bo dodajesz 2 rozdzialy dziennie pozdrawiam i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  26. booooooooskie <3
    kicia jesteś boska :* pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  27. zajoo ale masz wenę xddd kocham tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  28. super kotek nie pogardzisz :*

    OdpowiedzUsuń
  29. to było super pisz dalej ale kiedy będziesz miała czas każdy by chciał żebyś pisała swojego bloga bo masz wielki talent prosze pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ktoś napisze złośliwy kometarz to znaczy żę ci zazdrości kocham twojego bloga i siebie siostro

    OdpowiedzUsuń
  31. najlepsze opowiadanie jakie czytałam ;) prosze cie pisz dalej nie przejmuj sie negatywnymi komentarzami oni ci po prostu zazdroszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przejmuj sie nim i pisz dalej <33333

    OdpowiedzUsuń
  33. PRZECZYTAJ TO!!! PROSZĘ! EJ, LUDZIE! WYMYSLIAŁAM TAKĄ AKCJĘ! JAKBY KAŻDA WESZŁA NA TEGO BLOGA 20 CZY 30 RAZY DZIENNIE, TO BY BYŁO TUTAJ TYLE WEJŚĆ, ŻE ŁOO... JA ROBIE TAK CODZIENNIE, WCHODZĘ TUTAJ I ODŚWIEŻAM STRONĘ, TAK JAKBY ZLICZYĆ WSZYSTKIE MOJE WEJŚCIA DZIENNE TUTAJ, TO Z 60 BY SIĘ UZBIERAŁO, NAPRAWDĘ, I GDYBY KAŻDY CZYTELNIK TAK ZROBIŁ TO POMYŚLCIE ILE BY BYŁO TUTAJ WEJŚĆ! POSTARAJCIE SIĘ! PROSZĘ WAS, NIE WIDZICIE ŻE TEN BLOG PRZYUPADA?! POMÓŻMY MU WSTAC, I DODAĆ OTUCHY I INSPIRACJI LILI-AUTORCE BLOGA. MOŻE DZIĘKI TEMU, ŻE BĘDZIEMY DODAWAĆ MIŁE KOMENTARZE I WCHODZIĆ TUTAJ CZĘSTO, LILI BĘDZIE PISAŁA I DODAWAŁA DLA NAS WIĘCEJ RODZIAŁÓW! ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy