środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 12


W co się ubrać? Grzebałam w szafie już naprawdę długo, nic nie mogłam znaleźć. Większość ciuchów była albo za mała, albo nie modna. Ugh. Zadzwonię najpierw do Vicki..

*przez telefon*
-Tak słuuuuuucham?- osoba po drugiej stronie połączenia zachichotała. Przewróciłam oczami.
-Vicki czy ty też idziesz na ten jakiś..festyn, dziś o 17? - 
-No jasne! Tego nie można ominąć. Balanga roku.
-Jaka ''balanga roku''?Przecież to tylko festyn...- zdziwiłam się, otwierając szeroko usta.
-Tak, tak, festyn..
-No?!
-U nas tak się na to mówi. Będzie dużo alkoholu i niezła zabawa! - Vicki była podniecona i zafascynowana.
-A.. narkotyki? - spytałam, przy słowie "narkotyki" ściszyłam głos.
-Ogar, bejb! Będzie dobrze. Opowiadaj lepiej co z tobą i tym Maxymem? - jej głos zrobił się słodszy i ciekawski.
-Przeleciał mnie.
-Ojeeeej, gratuluję, a już myślałam, że jesteś totalną nudziarą. - Victoria mocno się ucieszyła.
-Żartowałam.
-Julia, ja..- zrobiło jej się głupio, ale byłam twarda.
-Narazie - rozłączyłam się.

Vicki zadzwoniła ponownie, nie odebrałam. Telefony od niej nie urywały się, wciąż słyszałam mój dzwonek, co powoli doprowadzało mnie do szału. Wyciszyłam telefon tak, że słyszałam wibracje.
Ktoś zapukał do mojego pokoju.
-Kto? - zapytałam chamsko.
-Hipopotam! - zawołał piskliwy głosik.
-Nie wyszło ci, przykro mi.
Do mojego pokoju wszedł mały krasnal o imieniu Roxy.
-Muszę ci coś powiedzieć, brzydka siostro. - zaczęła mała paskuda.
-A w ryj chcesz? - nieźle się wkurzyłam, miałam wielką ochotę uderzyć siostrę.
-Odwal się ode mnie, bo powiem mamie!
-Jesteś beznadziejna. - westchnęłam krzyżując ręce na piersiach.
-Nic nie mówić? OK! - Roxy już chciała wyjść, ale chwyciłam ją za łokieć.
-Zostań tu gnido. Co chciałaś powiedzieć?!- byłam ostra, do niej zawsze taka byłam.
-Możemy przeprowadzić teraz interesującą dyskusję, o ile chcesz. - Roxy zatrzęsła się.
-Nie wymądrzaj się. - powiedziałam z lekkim wahaniem, widziałam, że siostra mocno się trzęsie. - Co ci jest?!- podbiegłam do niej naprawdę blisko.
-Zimno mi.
-Ty masz gorączkę- stwierdziłam po dotknięciu jej rozpalonego czoła.- Biegnij do mamy.
-Chciałam ci powiedzieć, że jakiś chłopak stoi pod domem- zawołała Roxy, która była już na schodach.
-Cholera! Już 17:05!- wściekłam się sama na siebie. Na całe szczęście byłam już gotowa. Zbiegłam ze schodów w kilka sekund, najszybciej jak umiałam.
-Mamo idę na festyn, PA! - krzyknęłam szybko. Na szczęście Justin jeszcze czekał.
-Dziewczyno, jak długo mam czekać? - nie był zadowolony.
-Przepraszam, ja zapomniałam.
Justin złapał mnie za rękę. Mmm. Jego dłoń była ciepła, a dotyk  podniecający. W głębi bardzo się cieszyłam, że do tego doszło, ale nie dałam po sobie tego poznać.
-Będziesz zła jak cię zdradzę? - zapytał z uśmiechem.
-Justin!
-No co?! Przecież nie jesteśmy prawdziwą parą...
Łza spłynęła mi po policzku. Miałam wielką nadzieję, że jej nie zauważył...


61 komentarzy:

  1. super rozdział. Kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny rozdzł kiedy nastepny

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze , Jeszcze *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. JESZCZE JESZCZE JESZCZE KUŹWA !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kc kc kc kc twoj blog jest the best kicia :*(*****

    OdpowiedzUsuń
  6. Na serio kocham twój blog jeszcze nigdy nie czytałam i nie kochałam tak innego bloga kocham cie i twoj blog z a j e b i s c i e powodzenia mysia :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) buziaki:** dodaj 13 i 14 i 15 i 16 dzisiaj proszee

    OdpowiedzUsuń
  7. dodaj 13 plisss :*

    OdpowiedzUsuń
  8. N A J L E P S Z Y B L O G S E R I O M Y S I A ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. supcio ten blogg serjoo :33333

    OdpowiedzUsuń
  10. DODASZ DZISIAJ 13? A 14I15I16 ? ODPISZ DODASZ ?

    OdpowiedzUsuń
  11. koham twuj blog sory za bledy ale jesfem na teleonie kcham

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten blog kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham kiedy następny ??? :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam ten blog xd Tak mnie wkręcił ;D Dawaj 13 ,14 ,15 ,16 ,bo Cię zadźgam !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy następnyy ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten blog!!! Tak mnie wkręcił ;D Dawaj 13 ,14 ,15 ,16!!!!!!!!! Kc mocniutko ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejnyyy plisssssss :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodasz dziasiaj jeszcze jakiś ? <3 please ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabyś dodać trochę dłuższy ploseeee :) kocham twój blog kicia :*** <3

      Usuń
  19. Extra dalej plose

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże kocham tooooo <33 Dawaj kolejny plose <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się doczekać :D Boski kicia : **

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam prosbe mozesz pisac dluzsze rozdzialy? :> +jak zwykle rozdzial super! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Next next next :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę następny <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Boski rozdział . :)
    Czekam na następny. ;***

    ZAPRASZAM DO MNIE ;aslongasyouloveme12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetneeeeeee to jest <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy następny ??

    OdpowiedzUsuń
  28. Uzależniłam się od tego bloga kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny. Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ohoho no niezle,dawaj kolejny kicia <3

    OdpowiedzUsuń
  31. kiedy kolejny ? <33

    OdpowiedzUsuń
  32. ZAJEBISTE *O* PISZ CIU DLUZSZE ;) DAWAJ KOLEJNY !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  34. Długo będziesz dodawać kolejny??!! Czekam już chyba 2 godz.!

    OdpowiedzUsuń
  35. nie przejmuj sie tym co napisała koleżanka u góry .. świetnie sie czyta twój blog, przecież nie robisz tego na ocene ;DDD pisz dalej <333

    OdpowiedzUsuń
  36. Boze,ale sie wciągnęłam *o* .
    Zajebiscie piszesz,i mam skromną nadzieje,ze będą troszke dluzsze,i dodasz ich tyle co wczoraj,albo jeszcze więcej <33 :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham to. Proszę, dodaj kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodaj szybko nowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedy dodasz kolejne ???? <3 :cc czekam juz bardzo długo :/

    OdpowiedzUsuń
  40. Aww zakochałam sie w tym blogu *.* Dodaj dzisiaj jescze 13 rozdział prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej no,czekam caly dzien,az kolejny dodasz ._.
    W zamian za to,dodajesz dzisiaj tyle,ile wczoraj i dluzsze :D Heuheuheu :>

    OdpowiedzUsuń
  42. SORRY ALE TERAZ SIĘ GŁUPIO CZYTA - , - TO WYGLĄDA JAKBY TEGO BYŁO DUŻO I WGL. ZMIEŃ TA JAK BYŁO NA POCZĄTKU CZERWONY BEZ PODŚWIETLEŃ I ŻEBY TEKST BYŁ NA ŚRODEU I DODAJ KOLEJNHY BIECAŁAŚ ŻE DODASZ DZISIAJ PARE

    OdpowiedzUsuń
  43. fajnie sie to czyta -.- nie wiem czego wy sie czepiacie ;/ a pozatym kidy kolejny ???? <3 czekam caly dzien :/

    OdpowiedzUsuń
  44. ta,moim zdaniem tez za duzo tych calych podswietlen i wg....Aż w oczy razi..chyba wczesniej bylo lepiej,i ten DUZY tekst..A teraz to takie male i w dodatku wszystko w oczy razi..

    OdpowiedzUsuń
  45. jej,jestes zajebista,sluchasz naszych próśb ♥ kc <3 .inna blogerka by nas miala w dupie ,i to olała .-. .Dziękuje kicia <3 .Tak wg dawaj kolejny :D <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kiedy kolejny czekam cały dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Julciu jeszcze . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. no wygląd jest zajebisty :D .dawaj kolejny ,cudownie piszesz !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy