sobota, 14 września 2013

Rozdział 24

 Wtedy coś we mnie trafiło i rozum mi powrócił. Zamilkłam spoglądając jednym okiem na Justina. Tak bardzo bałam się spojrzeć mu prosto w oczy.
-Haaaalo?! - zawołał roztrzęsiony, zapłakany głos po drugiej stronie połączenia.
-Mam twoją córkę. - zaśmiał się Justin.
-Błagam cię, oddaj mi ją! Błagam, zrobię wszystko, ale oddaj mi moją córkę! - mama krzyczała przejęta, słysząc jak dusi się płaczem zabolało mnie serce z żalu. Przecież mama nie może się denerwować! 
-Uspokój się. 
-Skąd mam mieć pewność, że na pewno masz moją córkę zdrową i żywą? 
-Dalej skarbie, odezwij się, mama prosi. - Justin skierował te słowa do mnie. 
-Mamo? - szepnęłam pytająco- Kocham cię, nie denerwuj się. 
-Kochanie! Nie dam rady. Czego on chce?! Oddam za ciebie wszystko! - krzyczała szybko do telefonu, jakby bała się, że Justin  się rozłączy.
-No skoro wszystko, to wybierz coś z dwóch opcji. Albo zabijam twoją córkę w dość przyjemny dla mnie sposób albo dasz mi dwadzieścia...dwadzieścia tysięcy.  - Justin zawahał się. Spojrzał na mnie, po czym łza popłynęła z jego oka. Siedziałam na ziemii. Byłam zapłakana i wycieńczona. Mama też, słyszałam to po jej głosie. W momencie, gdy Justin wspomniał o zabiciu, zaczęła płakać jeszcze bardziej, a żal jeszcze mocniej ścisnął moje serce.
Justin rozłączył się.
-Czemu to zrobiłeś?! - zawołałam zapłakana. On podszedł do mnie jakby nigdy nic, pomógł wstać podając mi rękę i musnął delikatnie moje usta. Było to dziwne, ale zarazem podniecające.Tęskniłam za tym uczuciem. I w tamtym momencie znów to poczułam. Kochałam go. Mimo tego co mi zrobił. Kochałam. 
-Co zamierzasz ze mną teraz zrobić? Zabijesz mnie? - spytałam. On usiadł na ziemi, głowę schował w dłoniach. Chyba płakał. 
Podeszłam wolnym krokiem, choć trzęsłam się chihuahua. Uklęknęłam przy nim, przytuliłam się do niego. Rozum podpowiedział mi, żebym uciekła, póki drzwi były odkluczone, ale serce mi nie pozwoliło. 
-Odciąłem sobie wszystkie możliwe drogi przede mną i obaliłem wszystkie mosty za sobą. Nie mam wyjścia, muszę umrzeć i smażyć się w piekle przez wieczność. A to wszystko dla Olivii, która mnie wykorzystywała. To nie była miłość, wiesz? To była kasa. Po tym jak mnie okradli zostałem bez grosza, a ona chciała więcej i więcej. Powiedziała, że nie będzie ze mną, jeśli nie dam jej przynajmniej dziesięciu tysięcy. Jak miałem jej dać, skoro nie miałem ich nawet dla siebie? Tylko, że ja ją kochałem. Kochałem ją bardziej od samego siebie. Wiesz, że to ona mi kazała cię porwać? Ja głupi...Zniszczyłem sobie życie! I tobie też. Nie wybaczysz mi...ale teraz zrozumiałem, że ja cię kocham. Kocham ten twój piękny uśmiech, twoje oczy i cudowne usta. Zakochałem się nawet w twoich łzach. Nie wezmę tych pieniędzy od twojej mamy. Nie mogę. Przeze mnie cierpiałaś. Powinienem teraz przyłożyć sobie lufę do skroni. Byłaś jedyną osobą, z którą mógłbym być szczęśliwy. Przepraszam...Julia, ja cię kocham. - wyznał, wciąż widziałam łzy w jego oczach, dostrzegłam w nich cierpienie i złość, złość na samego siebie. Nic nie powiedziałam. Rękoma objęłam jego szyję. Nogami oplotłam jego podbrzusze. Już po chwili całowaliśmy się namiętnie i bez opamiętania. Zauważyłam, że się podniecił. Całowałam się z porywaczem. 
Tego bym się nie spodziewała...
Nagle
ciąg dalszy nastąpi! 


57 komentarzy:

  1. dasz następny rozdział dzisiaj ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. o Jeju. Kiedy dalsza część?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zmiana nie spodziewałam się :)
    Super jak zawsze
    kocham coraz bardziej <333

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne <3 az sama sie popłakałam ;o dawaj dalej ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  5. jejjjku aż się wzrusyłam ,prawie się popłakałam:** <3 czekam na następny z niecierpliwością <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kocham kocham :) czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy bedzie nastepny??
    Wchodze co 5 minut i sprawdzam czy juz dodałas kolejny Jestes boska kocham twojego bloga:* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja..czy Justin naprawdę wyznał miłość Julii..OMG..nie wierze...jestem ciekawa co będzie dalej...czekam na NN...dodaj jeszcze dzisiaj kolejny..proszę..<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent podziwiam nie mogę sie doczekać nastempnego ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeesteś Świetna, Nie Przeejmuj Się Heejtami. ;** Piisz Daalej, Nie Moogę Się Dooczekać Naastępnego. Doodasz Dziisiaj.? <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kiedy następny ?

    OdpowiedzUsuń
  12. :O DODAWAJ JAK NAJSZYBCIEJ NASTĘPNY Nie spodziewałam się tego nooo DWAJ NASTĘPNY

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg *.* Dodaj dzisiaj jeszcze jeden!!! Jesteś boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Omg *.* Dodaj dzisiaj jeszcze jeden!!! Jesteś boska! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. UHUHUHUHU,NOE NIE ZLE ^^
    DAJ NEXT :C .BOSKIE PISZESZ ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham cię i kocham twój blog <3 Z niecierpliwością czekam na następne rozdziały ^.^

    OdpowiedzUsuń
  17. W takiej chwili . ? hahaha XD kocham cię <3 / Graanaatowaa <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Supper :D :D dziękujęę że tak fajnie piszesz/Nikki:3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju kocham Twojego bloga . Niespodziewany zwrot akcji . Czekam z niecierpliwością na nexxt . Piszesz znakomicie .

    OdpowiedzUsuń
  20. bożżżżżżżżżżżżżee pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham Twojego bloga i Ciebie !!!!!!!!!!!!
    NEXXXTTTT

    OdpowiedzUsuń
  22. uzależniłam się od czytania tego !!! Jestem na głodzie , Chyba nie pozwolisz na to :**
    Dodajjj następny . BŁAGAM !

    OdpowiedzUsuń
  23. Zajjjeeefajny bloggg !!!!!!!
    Pisz dalej , dalej , dalej ...

    OdpowiedzUsuń
  24. NNN EEE XXX TTT !!! !!! !!!
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku! Jaki piękny! Dodaj jeszcze jeden rozdział w ten weekend! Plose :(

    OdpowiedzUsuń
  26. OMB .! ♥ KOCHAM .! RYCZĘ . ! ♥ Daj mi swój dar . ; o :') ; **

    OdpowiedzUsuń
  27. Bosskie. ! ♥ 10 razy już to czytałam i jeszcze nie chcę skończyć . ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. AAAWW ;** Kocham , Kocham ! :D Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Czemu dodajesz co 2 dni . :c Gdzie masz te rozdziały na zapas ? :c Dodawaj nexta ! :/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  30. kiedy nastepny ? :< KOCHAM CIE I TEGO BLOGA <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam tego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Łezka poleciała ❤ kiedy nexxt? Jesteś genialna

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedy next? jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosze dodaj dzisaj kolejny <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju <3 *,* kocham ten blog <3 Kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Dasz dzisiaj kolejny? <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Dodawaj codziennie po jednym plisska!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. czekam :( na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. KIEDY NASTĘPNY????

    OdpowiedzUsuń
  40. Dodaj dziś prooosze <3 Jestem ciekawa co będzie dalej z Justinem i Julią xD i jak na ich związek zareaguje Olivia :) dawaj next!!! I co powie mama Juli ;o na to ze Julia kocha kogoś kto ją porwałXD Masz talent!!!!! trochę zazdroszczę xd pisz dalej i zaznij tez pisac jakies inne opowiadanie *.* XD <333

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogę się doczekać następnego :D Zapraszam do mnie :P http://zatruta-milosc-justin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dlaczego każesz nam tak długo czekać? Kiedyś dodawałaś codziennie, a teraz 1 raz na tydzień :'( Obiecałaś, że jak wrócisz z wakacji to nam to wynagrodzisz i będziesz dodawała więcej, a nie dodajesz już prawie nic. :(

    OdpowiedzUsuń
  43. nn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Czemu teraz tak długo czekamy na NN ? Kiedyś były nawet 3 dziennie a teraz tak rzadko ;( Prosze, ten blog jest super, pisz przynajmniej 1 dzennie, zobacz ile ludzi go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  45. asdertbytbrv........ nie mam słów. GENIALNY <3 Daj nn bo umrę ...

    OdpowiedzUsuń
  46. awww <333 kiedy dodasz nn ? :*

    OdpowiedzUsuń
  47. DAWAJ DALEJ ! *.*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy