wtorek, 10 września 2013

Rozdział 23

Czy Justin mógłby mi to zrobić? Mógłby tak bardzo mnie zranić, poniżyć i skrzywdzić? Czy on ma jakieś uczucia?! Grr! Byłam roztrzęsiona. Wciąż czułam jak burczy mi w brzuchu. Od dawna nic nie jadłam. Tęskniłam. Najbardziej za mamą i Roxy, ale także za Vicktorią, za Thomasem, całą klasą, nawet za Olivią, z którą nie miałam dobrych kontaktów. Bałam się. Bałam się Justina. Chłopaka, za którym w głębi duszy szalałam. Jego oczy, które błyszczały, dla mnie, o wiele ładniej od najjaśniejszych gwiazd na niebie, jego usta, które wciąż miałam ochotę całować, tak soczyste, słodkie, delikatne i namiętne i jego klata, którą uwielbiałam dotykać.Kochałam w nim dosłownie wszystko. Trzęsłam się z zimna, z wycieńczenia, bólu, którego nie jestem w stanie tutaj opisać. Nie płakałam, bo zabrakło mi łez. Nie krzyczałam, bo prawie straciłam głos. Nie wołałam go, bo po prostu się bałam. Wciąż śniło mi się, jak przykłada mi do gardła nóż. Jak mnie zabija, jak bije, poniża, jak pluje mi w twarz. Nigdy w życiu nie pomyślałabym, że spotka mnie taki los.
Siedziałam, więc w bezruchu. Z czasem zaczęło mi odbijać. Śpiewałam radośnie, bo nic innego mi nie pozostało. Wtem usłyszałam kroki. Od razu je poznałam. Były pewne, namiętne i groźne. 
-Justin, chodź, zatańczymy- śmiałam się przez łzy. On podszedł do mnie, był zdziwiony, lecz zaciekawiony.
-Poje....Oszalałaś? - spytał rozżalonym głosem z lekkim współczuciem. 
-No dalej, kotku. Kici, kici! - nie przestawałam się śmiać.
-Słuchaj, tu jest twój telefon. Teraz dzwonię do twojej matki i czekam na 25 tysięcy. - stwierdził z chamskim uśmieszkiem.
-Dobra! - zaczęłam ściągać bluzkę. Nie mam pojęcia, dlaczego.
-Szanuj się, dziewczyno! - warknął.
-Ha! I kto to mówi? Co innego mi zostało? Weź nóż, zabij mnie. Poderżnij mi gardło. Czekam.
-Ty kretynko! Zamilcz! Dzwonię. I za chwilę usłyszysz głos swojej matki. 

45 komentarzy:

  1. super pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa co będzie dalej,pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  3. rany pisz! :D świetne! az sie boje O.O

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaa mrauu świetny blog!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju uwielbiam to <333333 ale czekam az Justin bedzie dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , czekam z niecierpliwością na następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. boski ! Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  8. nexxxtttt !!!!!!!!! OMG kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAWALISTY * - * KIEDY NEXT?!?!?!? ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze super tylko troszku szkoda że taki krótki ale dobre i to :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz dłuższe porównując twojego do innych to nawet nie jest 1/3 rozdziału normalnego . a tak to fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodasz więcej rozdziałów za jednym razem? Pliis.. Tak długo nie było tych rozdziałów <3

    OdpowiedzUsuń
  13. po prstu boski...czekam na NN...ale proszę cię pisz dłuższe..nie było cię długo, a rozdziały są bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ahh <3 Czekam na NN, i zapraszam na mojego bloga *-* http://blogsenemy.blogspot.com/p/rozdziay.html

    OdpowiedzUsuń
  15. a w tamtym rozdziale ona nie była już w samej bieliźnie jak Justin wyszedł z tego powieszczenia? a tutaj piszesz że zaczęła zdejmować bluzkę oO

    OdpowiedzUsuń
  16. O jeny krótki ale bardzo fajny ;) rozumiem ze zaczela sie szkola i masz mniej czasu czekam Na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie . ! ; * ♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piknie . ! Jeszczeee . !♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawaj nn szybko!!!! Plose:) <333

    OdpowiedzUsuń
  20. superr <33 czekam na kolejny ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity kocham czytać to opowiadanie <333

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne a jak rtam było na tych twoich wakacjach ? Gdzie byłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału <3 <3 kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały *u* Nie moge sie doczekać nestępnego rozdziału ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Supeeer ! ;*** Kocham go czytac <3 Kiedy następny rodział ?? :) <3333

    OdpowiedzUsuń
  26. O jezu aż się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału <33 / graanaatowa <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow ciekawość mnie zżera:) ten blog to całe moje życie

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny! Proszę dodaj kilka rozdziałów naraz bo nie wytrzymamy! Czemu już nie dodajesz tak często jak kiedyś? :( W każdym razie jesteś super i piszesz cudowne opowiadanie. Jeszcze nigdy nie widziałam lepszego błota od Twojego! Pisz dalej dziewczyno! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku dawaj następnego.... Uwielbiam go ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy następne??? :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyrąbane XD <3 czekam na nastepny

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny<3 <3 <3 Kiedy następny???

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy