piątek, 20 września 2013

Rozdział 27



     Wyszłam z ukrycia, podeszłam do niego wolnym, niepewnym krokiem i przytuliłam go od tyłu, rękoma objęłam jego szyję. Nie drgnął. Dopiero po chwili pocałował kilka razy moją dłoń. Wciąż patrzył w jeden punkt.
-Justin, co jest? 
-Nic...Nieważne. - warknął oschle. 
-Ja widzę! - tupnęłam nogą, jak mała dziewczynka, której ktoś odebrał lizaka.
-Nie, kochanie.- spróbował się uśmiechnąć, ale mu nie wyszło. - Ona teraz mnie zniszczy, zniszczy! - wrzasnął.
-Spokojnie. Wytłumacz mi o co chodzi! - oburzyłam się.
-Nie fochaj się teraz, no - pocałował mnie w czoło i objął. - nie chcę ci tego mówić, to zniszczy mnie i nie chcę, aby zniszczyło też ciebie albo raczej n a s. 
-Pamiętasz? Razem pokonamy wszystko. Mi możesz powiedzieć absolutnie każdą rzecz, która cię gnębi. 
-Dobra...Wiesz jak ciężko o tym mówić? - Justin podwinął usta do środka. Zaczerwienił się.
-Nie obchodzi mnie to. Mnie nie możesz się wstydzić. - Justin siedział na fotelu, ja stałam przed nim. Przyciągnął mnie bliżej siebie i przytulił się do mojego podbrzusza. Przypuszczam, że dziwnie to wyglądało, ale nie miało to żadnego podtekstu. On po prostu mnie kochał. 
-Olivia uwielbiała się ze mną kochać. - zaczął, wyglądał na speszonego, rozglądał się na boki. - więc dość często to robiliśmy. - ciągnął dalej, zrobiło mi się przykro, ale nie dałam mu tego po sobie poznać. 
-Aha, rozumiem. - westchnęłam.
-Nie wiedziałem tylko tego, że ona przez cały czas mnie nagrywała. - wrzasnął z gniewem uderzając pięścią w stół.
-Boże...
-No właśnie. Powiedziała, że jak nie dam jej tej kasy, jak cię nie porwę, to...wstawi to do internetu. Muszę przyznać, że fajnie tam wyglądam, ale ja tego nie chcę. 
-Boże! - zawołałam. - to dlatego mnie porwałeś?! - wściekłam się.
-Przepraszam! 
-Pomogę ci. Musimy się na niej odegrać. Nie dopuszczę do tego, żeby te filmiki znalazły się w internecie.
-Kocham cię- Justin znowu zaczął mnie całować. Przerwałam mu, choć muszę przyznać, że całował najcudowniej pod słońcem i jestem pewna w stu procentach, że nikt nie robi tego lepiej od niego. Przerwałam, bo wręcz musiałam pobiec do domu, do mamy.
-Muszę już iść do domu!
-Ale...- zrobił smutną minkę i złapał mnie za rękę.
-Przyjadę kochanie - pocałowałam go w czoło i wyszłam. Biegłam do domu, bo nie mogłam się doczekać aż zobaczę mamę i siostrę. 

--------------------------------------------------------
narazie taki króciutki :) przepraszam!
kocham was bardzo mocno




44 komentarze:

  1. Cudownyy *.* czekamy <3 kochamy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne masz talent kocham bloga czekam na nn ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje że dodasz jeszcze dziś. Już myślałam że zapomniałaś o tym blogu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kc kc kc kc kc kc kc

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaaaaaaaaaaaa! Boskie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. daj NN plosiiiiiiiimy !

    OdpowiedzUsuń
  7. Supeeeeeeer, prosze dawaj z 2 dziennie bo nie wytrzymam bez niego 2 minut !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ! *,* Kochamy Ciee ;* / Myszka

    OdpowiedzUsuń
  9. jak siedze sb w necie to co 5 minut patrzę czy nie ma NN :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham , kocham i jeszcze raz kocham *-* !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochaam bloga, cię i wszystko co robisz !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabiję się ze szczęścia ak dziś bedzie jeszcze 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze jeden, jeszcze jeden !

    OdpowiedzUsuń
  14. *.* Ciekawe co powie mamie....że jest z "porywczem" :OO bardzo mnie cikawi co będzie dlaej czekam na następny <33

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na te twoje jeszcze 2 lub trzy *.* wowowowow dłuższe pisz to fajniej się czyta omomom <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawaj mi tu NN !

    OdpowiedzUsuń
  17. Chce newwwwwwww Awwwwwwww

    OdpowiedzUsuń
  18. Może i krótki ale świetny *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ej no gdzie 28 ? :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Miało być 28 !

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałobyć dziś jeszcze jedno :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Megaaa <3 Czekam na następne rozdziały. Mam nadzieję, że uda Ci się jeszcze wstawić! <33

    OdpowiedzUsuń
  23. Super *.* Dajesz kolejny <3 / Graanaatowaa <3

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku,kocham cie :c

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zawsze kochamm <33

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam aż wstawisz kolejne! Omnom :3

    OdpowiedzUsuń
  27. No kiedy NN ? :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovciam too <3 i Cb siostro <33

    OdpowiedzUsuń
  29. Woow! Nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy dodasz następne rozdziały? Nie mogę się doczekać!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miało być następne ... Nie wytrzymam <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Proszę dodaj następny ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy