niedziela, 22 września 2013

Rozdział 28




  Wbiegłam do domu jak jakieś dzikie zwierze. Byłam roztrzęsiona i trochę trzęsłam się z zimna. 
-Mamo! - wydarłam się wniebogłosy. Już po chwili usłyszałam jak ktoś biegnie po schodach. To była ona. Zapłakana, załamana, ale piękna jak zawsze. Wtuliła się we mnie z całych sił.
-Boże! - płakała jak szalona. Łzy zalały jej twarz i rozmazały tusz do rzęs. Tuliłyśmy się do siebie, a ona wciąż nie mogła uwierzyć w to, że byłam obok niej. Spojrzała mi prosto w oczy. - Wszystko w porządku? - spytała dławiąc się łzami. 
-Tak, jest dobrze... - podciągnęłam nosem, ja także płakałam. Bałam się, że już nigdy nie zobaczę mamy, że Justin mnie zabije, ale najwidoczniej zdarzył się cud i mój los się odmienił. 
-Jak udało ci się uciec? I dlaczego porywacz nie odbierał telefonu?! Na całe szczęście policja się nim zajmie! - na jej twarzy pojawił się uśmiech. Ja, natomiast, zamarłam. Co to miało znaczyć? Co jeśli Justin pójdzie za kraty? Nie wytrzymałabym tego. Ja go naprawdę kochałam.
-Ale...On sam mnie wypuścił...I..ten...no...Mnie porwała taka Olivia! Zazdrosna koleżanka z klasy, która chciała mojej kasy. O, widzisz jak zrymowałam? Na całe szczęście ten chłopak, z którym rozmawiałaś przez telefon, wypuścił mnie. To ona go zmusiła do porwania. Naprawdę. Mamo, odwołaj to! On nie może pójść do więzienia. Ja go kocham!
-Co?! Poczekaj, to za wiele - mama usiadła na fotelu, głośno przełknąwszy ślinę poczęła myśleć. Najprawdopodobniej układała sobie w głowie to wszystko.  -Czyli zakochałaś się w jakimś starym gwałcicielu? - spytała, po czym westchnęła głośno, jakby bezsilnie.
-Nie, mamo! Justin to mój kolega z klasy, został zmanipulowany, robił to co kazała mu Olivia, ona go szantażowała. Ja go kocham, najbardziej pod słońcem! 
-Victoria i Thomas przez całe trzy dni szukali cię bezustannie, wszędzie! Ja jeździłam autem pytałam przechodniów..Boże! Wiesz jak my wszyscy rozpaczaliśmy?! Cała twoja klasa się tym bardzo przejęła. Trzy dni bez ciebie były jak wieczna męka. Jak dobrze, że jesteś tu cała i zdrowa! - objęła mnie i ucałowała. 
-Mamo...Justin zaproponował mi mieszkanie razem. Jestem pełnoletnia, więc chyba mogę, co?
-Co?! Zostawisz mnie teraz?- zdenerwowała się.
-Nie, mamo, będę u ciebie codziennie, ale przeprowadzę się do niego. Proszę, ja naprawdę go kocham.
-Skoro go kochasz, to nie mogę ci zabronić. Twoje szczęście jest moim szczęściem. - westchnęła z lekkim matczynym uśmieszkiem.
-Kocham cię mamo- pocałowałam ją w zarumieniony ze szczęścia polik.
-Ja cię też córciu. 
-Mamo, to ja się spakuję.
-Dobrze...Ale masz mnie odwiedzać codziennie i czasem zostawać na noc! 
-Tak mamo, obiecuję. - uśmiechnęłam się od ucha do ucha i pobiegłam na górę, do mojego pokoju. Wyjęłam z szafy walizkę, przy okazji zwalając sobie na głowę kilka ciuszków. Spakowałam wszystko co potrzebne: kilkanaście bluzek, bluzy, kilka par spodni, jakieś legginsy, buty, bieliznę, miniówki, musiałam przecież wyglądać seksownie dla Justina, kosmetyki i wiele, wiele innych niezbędnych rzeczy. Juss mieszkał dość blisko mnie, więc w każdej chwili mogłam wracać do mamy. Gdy już się spakowałam, przeklnęłam kilka razy, bo walizka nie chciała się dopiąć, ucałowałam mamę, obiecałam kolejny raz, że wrócę nad ranem, musiałam przywitać się z siostrą i wyszłam. Byłam uradowana tym, że wreszcie zamieszkam z chłopakiem. Miałam mnóstwo planów na przyszłość z nim. 
--------------------------------------------------------
znów krótki :/, niedługo kolejny!
ps. dodałam zdjęcie swojej mordy:Dmacie: klik
+ pytanie: chcecie choć jeden zboczony rozdział?

87 komentarzy:

  1. awww .. bosze kocham tego bloga <333 dodasz dzisiaj nn rozdział ? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSKI,FXGDXFDH,NEXT DAWAJ

    OdpowiedzUsuń
  3. suuupeerrr <33 jejjku kocham to już jest jak nawyk <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna, cudowny rozdział i możesz dodać coś zboczonego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no to czekamy na kolejny, jesteś piękna <3 /k

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę czytać ale tego bloga mg czytać 24 na dobę *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super ;p Kiedy nastepny.? ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej! Będą razem mieszać <3 Skoro będą razem to możesz robić coś zboczonego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dawaj next moze wrecz musi cos byc :D

    OdpowiedzUsuń
  10. raz się żyje dawaj <333333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie piszesz <3 Nie mogę się doczekać następnych rozdziałów u Justina <33 Może być coś zboczonego ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekaliśmy tak długo, ale warto było <33

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na następny <3 :D ciekawi mnie co będzie dalej z Olivią i Justinem i tym wszystkim :D świetny rozdział! Uwielbiam *.* :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! czekam na następny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawaj zboczony xdd ale jakiś z akcją i coś o Olivi *.* heheheh...

    OdpowiedzUsuń
  16. masz talent pięknie piszesz :) jak piszesz jeszcze jakieś opowiadanie daj linkaaa <3 mmm

    OdpowiedzUsuń
  17. napisz w następnym coś niespodziwanego XD <3 uwielbiam twojego bloga *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. No dawaj <3 cudownie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  19. BOSKIIII *-* .
    Dawaj zboczonego . Przecież dziećmi nie jesteśmy xDDD .

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawaj te zboczone i super blog. Kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  21. daj coś zboczonego ^^ xdd :* kocham tego blogaa :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeej, widzisz jak nas dużo ^.^ W ten sam dzień co wstawiłaś rozdział jest powyżej 20 komentarzy ;D Piszesz tak niesamowicie, że nie wytrzymamy bez codziennej dawki :> Nie wiem jak to możliwe, że masz taki talent! Rozumiemy, że nie masz czasu <33

    OdpowiedzUsuń
  23. chcmy zboczony rozdizał ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. kc kc kc kc kc kc kc kc

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawaj następne tak chcemy dużo dużo dużo zboczonych rozdiałów KOCHAM CIE <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady co do tych zboczonych ;)

      Usuń
  27. Dawaj coś zboczonego!! Czekam i całuje:D

    OdpowiedzUsuń
  28. haah haa hahah Zboczony ! XD Kocham Cie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. tak, tak, tak dodaj zboczony twój blog jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  30. to jest piekne masz talent kocham bloga

    OdpowiedzUsuń
  31. tak tak :) dawaj kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Daj następny rozdział, bo jak to przeczytałam to nie mogę się doczekać następnych rozdziałów!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. omomomom *.* dawaaaj +18 <333 :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeej <3 Super! Będą razem mieszkać <3 Konieczne jest tu +18 :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Niedługo będzie 50 000 wyświetleń! <33

    OdpowiedzUsuń
  36. Superr!!! Dodaj coś zboczonego!!! Kiedy następny? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry!! Zapomniałam się.podpisać :) / Andzia

      Usuń
  37. Wow! Mrr.. Przydałoby się coś mrrauu.. :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak może być zboczony :D Super . Megaaa <3 kolejny kicia / Graanaatowa . <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że napiszesz dzisiaj nowy rozdział! Ciekawość mnie zżera do zera ;P

    OdpowiedzUsuń
  40. kiedy dasz nexta? chcę być przygotowana ;P

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno nie wchodziłam i jak przeczytałam te rozdziały to teraz wiem, że z każdym nowym stajesz się lepsza <3 Tylko pisz trochę dłuższe siostrzyczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. next ale zboczony

    OdpowiedzUsuń
  43. Powiedz, że na razie nie masz zamiaru kończyć z tym blogiem, bo on jest takiiii anuivcghdsiogeryuvfdorp *_______________*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety..nie mogę tego powiedzieć ;(

      Usuń
    2. To znaczy, że kończysz tego bloga? :'''(

      Usuń
  44. DODAJ NASTĘPNEGO bo zwariujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Taaaak . ! ♥ ; 3 + Zboczuszek ze Mn . xD ♥ ; **

    OdpowiedzUsuń
  46. Dodaj dzisiaj następnego ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Może to dziwnie zabrzmi, ale dawaj ten "zboczony" rozdział :PPP

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknyyyyyyyyyyyyyyy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie piszesz, wiesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  50. WoW! Nie spodziewałam się, że razem zamieszkają! :O

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny o co do pytania na końcu postu no to...
    jak uważasz to ty piszesz to opowiadanie i jeśli stwierdzisz że w tym momencie pasuje "zboczony" rozdział to go daj :***

    OdpowiedzUsuń
  52. Mogłabyś teraz dać zboczusia :D

    OdpowiedzUsuń
  53. super rozdział,a dodasz teraz dłuższy?

    OdpowiedzUsuń
  54. Już niedługo 50.000 wyświetleń omb ja się tak jara to co dopiero ty :***

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne :3 http://pamietnik-internautki.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  56. Kiedy dodasz nexta? :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak zakończysz tego bloga to będzie smutno ...

    OdpowiedzUsuń
  58. Dawaj zboczny rozdzial *.* jestes niesamowita <3

    OdpowiedzUsuń
  59. wiesz dzisiaj dopiero weszłam na ten blog pierwszy raz i wszystko zaczełam czytać i ten blog jest CUDOWNY. ! piszesz świetnie, ciekawie i wgl. ; * a jeśli chodzi o twoje pytanie to ja bym chciała jakiś zboczony rozdział, ale to Ty zdecyduj ja sie dostosuje. <3 nie mg się doczekać na nn. ; *

    OdpowiedzUsuń
  60. Super będzie następny rozdział! Tak przeczuwam ;3

    OdpowiedzUsuń
  61. wow! świetnie piszesz! wiesz że niedługo będziesz miała 50 tysięcy wyświetleń? jesteś sławna ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. dawaj następny! :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Tak, tak, tak! Ja chcę zboczony rozdział! :D I wgl to świetnie piszesz! :)
    Kto ma 'Avalanna' na nadgarstku? [*]

    OdpowiedzUsuń
  64. mam nadzieje ze dodasz z 4 rodzialow przez weekend ;) bo nie dodawalas przez tydz .

    OdpowiedzUsuń
  65. Dodasz przynajmniej z 2 w weekend?

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam nadzieje ze dodasz bo nie wytrzymam <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Czemu nic nie dodajesz .?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy