wtorek, 1 października 2013

Najważniejsza i ostatnia Informacja.

Cześć!
Jeśli tu jesteś, to znaczy, że weszłaś/wszedłeś na mojego bloga, by móc oddychać tym fantazyjnym powietrzem, które bardzo chcę tchnąć w wasze płuca. Pisanie to moje hobby. I nie chodzi mi o kaligrafię czy pisanie w zeszytach na lekcjach. Na myśli mam pisanie opowiadań, które gdzieś tam głęboko we mnie siedzą. Cieszę się, że wam się to podoba. Właśnie dla was to robię. Chcę, żebyście czasem uśmiechnęli się do monitora, wytarli łezkę spływającą po policzku albo zaciskali pięści ze złości. To była moja misja- sprawić wam przyjemność. Teraz czas tę misję zakończyć. Zaczęła się szkoła, druga klasa gimnazjum, czyli wiele nauki. Oprócz tego straciłam wenę do dalszych rozdziałów. Już wcześniej wymyśliłam zakończenie, teraz muszę zrealizować ten plan. Domyślam się, że jesteście teraz wściekli na mnie. Przepraszam. Ten blog był moim pierwszym, więc pojawiło się wiele błędów, nie tylko językowych.
Mam dobry pomysł na nowego bloga, więc będę go pisać, lecz jeszcze nie teraz, jak już pisałam, mam dużo nauki. 
Zapraszam tutaj: http://paranormal-love-pl.blogspot.com/ 
Proszę wszystkich, którzy są ciekawi mojej dalszej..."działalności" o zaobserwowanie mnie na tt
https://twitter.com/LiliWriter  tam będę powiadamiała o nowych blogach, rozdziałach itp.
Już niedługo pojawi się najdłuższy i ostatni rozdział na tym blogu. Myślę, że to nastąpi w najbliższym czasie (czyt. chyba dzisiaj). Polubiłam Was, naprawdę bardzo! To co mi pisaliście, to jak bardzo czekaliście na rozdziały...Dziękuję Wam za to, ale wszystko się kiedyś kończy. 
Może ktoś by chciał pisać tłumaczenie tego bloga?:) Na język angielski! Albo inny...:) Potrzebuję również osobę, która zna się na grafice. 
Pisać! Kontakt ze mną albo na twitterze, albo na facebooku: konto prywatne:https://www.facebook.com/liliofficial.0   lub, ja to adminka LILI na stronce: https://www.facebook.com/pages/M%C3%B3j-m%C4%85%C5%BC-b%C4%99dzie-nazywa%C5%82-si%C4%99-Justin-Bieber/157438441047578?ref=hl

ps. "dziękuję bardzo" za te hejty na mnie za to, że kończę z pisaniem, dziękuję!

30 komentarzy:

  1. No czemu? Masz czas na inny blog a na ten nie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ;// zaczęła się szkoła ii dużo nauki, ale nie masz czasu na tego bloga, tylko na innego? -.-

      Usuń
    2. Popieram to pytanie... ?! :(

      Usuń
    3. Właśnie :(

      Usuń
  2. o jaaaaa... Tak kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz jak masz czas a nie zaczynaj nowego nowego yo ja juz nie bd czytac

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię. Troszkę szkoda, że to już koniec tego bloga, ale z chęcią będę czytała tego nowego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę szkoda, ale teraz tym bardziej czekamy na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że kończesz.. :< Ale jak tak zdecydowałaś trudno.. :)
    I już czekam na nn bloga.. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie to nie prawda wiem rozumiem cię ale szkoda zę kończysz już ten blog będzie mi go brakowało i to naprawdę ciebie też ale jeśli tak trzeba to to zrozumiem

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 klasa gim i dużo nauki ??? Serio??? Rozumiem gdybyś była w 3 klasie , to spk , ale druga??? . Nie no ok . To w przyszłym roku wgl nie wiem jak to określisz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugiej jest więcej nauki niż w trzeciej, gdyż dochodzi nowy materiał. W klasie trzeciej są lekcje typu: plastyka, muzyka,itp.
      Pozdro :))

      Usuń
    2. Ale w 3 masz testy i musisz się do nich uczyć .

      Usuń
  9. Dodasz dzisiaj ten rozdział? Plis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem że kończysz i czekam na ostatni rozdział <3 wielka szkoda bo codziennie tu wchodzę i czekam na nowe rozdziały..ale rozumiem bo jestem w 3gim. i w drugiej naprawde wiecej nauki :) obserwuje cię na tt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaj dzisiaj next! :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiemy.. Dodaj przynajmniej szybko ten ostatni rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  13. ej prosze niekończ jeszcze tego bloga :* zrób to dla,mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ej prosze niekończ jeszcze tego bloga :* zrób to dla,mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie odchodz bd płakac ; c / Graanaatowa ; c

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostań . ♥ ; c Proszę , zostaw te inne blogi ja już się wkręciłam i to KOCHAM . ♥ Znam bohaterów Triller ( Czy jak to się tam pisze ) . KOHAM . ! ♥ NIE ZOSTAWIAJ . ! ♥ ; ***

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że to już koniec.. Tym bardziej szkoda, że już nie dodajesz mimo że tak dawno obiecałaś..

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogłabyś już dodać nowy rozdział! Tydzień już nic nie dodajesz tylko czekasz na 60000 wyświetleń. Jest nas dużo, ale ty tego nie doceniasz i chcesz jeszcze więcej..niektórzy piszą tylko dla 5 osób, a ty ciągle chcesz więcej i więcej, a nie dodajesz nic mimo obietnic..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę więcej. W ogóle nie chcę 60000 wyświetleń. Po co mi to? Po prostu cały czas psuje mi się blogger.

      Usuń
  19. Jest nam przykro, że to już koniec tego bloga, ale będziemy czytać tego drugiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. NIE MOGĘ DODAĆ ROZDZIAŁU, ACH TEN BLOGGER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahah XD Poczekamy aż Ci na to pozwoli ;D

      Usuń
  21. Szkoda ;( zapraszam do mnie ; http://zatruta-milosc-justin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy