piątek, 23 sierpnia 2013

INFORMACJA

DRODZY CZYTELNICY! 
Nie wiem co się z wami stało.
Kiedyś pod moimi postami było po 40 komentarzy, często więcej! 
Teraz? 8-.-
Poza tym, kiedyś wyświetlenia bardzo szybko się zwiększały, a teraz? Rzadziej..
W związku z tym - kara (XD)
Będę dodawać rzadziej i będą 2 tygodnie przerwy od 25.08 do 08.09. Chciałam pisać w tamtym czasie przez tel, ale...Nie :)
Nie jestem wredna, po prostu.. Ja dla was tyle robię, siedzę przed komputerem godziny, aby stworzyć rozdział, TO NIE JEST TAKIE PROSTE JAK WAM SIĘ WYDAJE!
A wy?
Nie możecie zostawić po sobie komentarza?
Szkoda. 
Nie zależy mi na tym, aby ten blog był sławny, oczywiście, chciałabym, ale nie jest mi to potrzebne. Zależy mi na tym, abym miała DLA KOGO pisać!
Zrozumcie mnie.
Proszę o udostępnianie bloga na stronach,blogach, u znajomych, cokolwiek. Proszę.
I dziękuję za wszystko.

50 komentarzy:

  1. Twój blog jest świetny. Nie rób nam tego :( <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas sprawdzam czy nie ma nowego i na każdym rozdziale komentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja staram się komentować ;) kilka razy dziennie spr czy jest neext

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rób tego. Ja co 5 minut wchodzę i sprawdzam czy jest następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. proooooszę nie kończ z blogiem bo samobójstwo popełnię. Mówię całkiem poważnie ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z blogiem nie skończę, ale robię przerwę 2 tygodnie

      Usuń
  6. Ja wchodze z 20 razy dziennie by sprawdzic czy jest nowy rodzial . :) Komentuje Ci , nie wiem jak ty ale ja bym sie cieszyla ze ma chociaz te 40 kom lub 55 bo to mi by dawalo satyswakcje ze ktos to czyta a nie nedzne 10 osob :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wchodzę 30 razy dziennie i sprawdzam czy jest nowy rozdział staram się zawszę komętować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie wytrzymam 2 tygodnie bez twojego bloga :(

      Usuń
  8. nastepny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  9. nieee zostawiaj nas na 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. ja czytałam dużo blogów ale ten jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  12. następny rozdział bo nie wytrzymam

    OdpowiedzUsuń
  13. to najlepszy blog na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  15. oglądałam zwiastun jest super

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tylko będziesz mogła i chciała to pisz prosze <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham tego bloga <3 nie zostawiaj nas

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie rób tego. Ja co 10 minut wchodzę i sprawdzam czy jest następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wytrzymam tych 2 tygodni :(

    OdpowiedzUsuń
  20. O BOZ,TO JEST ZAJEBISTE NORMALNIE!!!!DAWAJ KOLEJNY!! *______* <33 ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww.. :D Kocham , Kocham ! Cudownee ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. pisz prosze chociaż jeden rozdział dziennie.to zawsze coś i odpoczywaj mam nadzieje że to będe udane wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. JAK MOŻNA MIEĆ TAK ZJEBIS*TY BLOG? TŁUMACZ SIĘ!! HAHA PROSZĘ NEXTA <3333333 KOCHAM TO <33333333

    OdpowiedzUsuń
  24. pisz dalej prosze <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Julia jeśli masz telefon z androidem możesz sobie ściągnąć aplikacje blogger i wtedy będziesz mogła pisać nawet jak gdzieś wylecisz a i super blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeny , kocham twojego bloga ♥ Jesteś niesamowita , kocham Cię ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. nir rób nam tego prosimy

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepszy blog na świecie ! Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Twój blog żądzi! Świetne opowiadanie <3 czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana to jest świetne pisz dalej i nie rezygnuj z tego co kochasz najbardziej ;) buziaki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodasz kolejne 2 albo 3 rozdziały dla mnie?? ;***

    OdpowiedzUsuń
  32. Lili, kocham cię :) i opowiadanie też ^^ :D:P ^^ GAGAHAHHA :3

    OdpowiedzUsuń
  33. kochamy Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  34. jejku, nie rób nam tego! kocham twojego bloga i nie wyyyytrzymam tak długo. kocham i pozdrawiam ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Weeź nie. :* Wszyscy kocgamy twojego bloga! Jesteś kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz taki talent! Cały czas sprawdzamy na następne rozdziały! Przecież masz 40 komentarzy pod tamtym rozdZiałem. Wystarczy trochę poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ej czemu jestes wredna...WSZEDZIE masz 40 komentarzy..PONAD..Nie bądź taka no,my cie kochamy ;c ...Dawaj przez tel,bo nie wytrzymamy...

    OdpowiedzUsuń
  38. PRZECZYTAJ TO!!! PROSZĘ! EJ, LUDZIE! WYMYSLIAŁAM TAKĄ AKCJĘ! JAKBY KAŻDA WESZŁA NA TEGO BLOGA 20 CZY 30 RAZY DZIENNIE, TO BY BYŁO TUTAJ TYLE WEJŚĆ, ŻE ŁOO... JA ROBIE TAK CODZIENNIE, WCHODZĘ TUTAJ I ODŚWIEŻAM STRONĘ, TAK JAKBY ZLICZYĆ WSZYSTKIE MOJE WEJŚCIA DZIENNE TUTAJ, TO Z 60 BY SIĘ UZBIERAŁO, NAPRAWDĘ, I GDYBY KAŻDY CZYTELNIK TAK ZROBIŁ TO POMYŚLCIE ILE BY BYŁO TUTAJ WEJŚĆ! POSTARAJCIE SIĘ! PROSZĘ WAS, NIE WIDZICIE ŻE TEN BLOG PRZYUPADA?! POMÓŻMY MU WSTAC, I DODAĆ OTUCHY I INSPIRACJI LILI-AUTORCE BLOGA. MOŻE DZIĘKI TEMU, ŻE BĘDZIEMY DODAWAĆ MIŁE KOMENTARZE I WCHODZIĆ TUTAJ CZĘSTO, LILI BĘDZIE PISAŁA I DODAWAŁA DLA NAS WIĘCEJ RODZIAŁÓW! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaka ty jestes kochana :) <3
      lecz odświeżanie nie dodaje wyświetleń :(

      Usuń
  39. Mam małe pytanie możesz nam pisać gdzieś tak kiedy bedziesz to wstawiać bo to jest cudne Ale ja nie mogę wiecznie siedzieć i czekać kiedy dodasz bo moja rodzina też chce usiąść . A ja nie mogę wytrzymać jeśli mnie coś ominie . Ja tak często nie komentuje bo zawszę siedzę na telefonie i tak mi cięszko .

    OdpowiedzUsuń
  40. proszę nie dawaj nam kary...ja komentuje od początku...i bez twojego rozdziału nie mogę przeżyć 1 dzień a co dopiero 2 tygodnie...proszę..myślę, że kolejny rozdział pojawi się jeszcze dzisiaj bardzo bym się ucieszyła...twoje rozdziały są cudowne...<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie, nie, nie! Nie dawaj nam kary! Ja muszę czytać twojego bloga! Chyba się uzależniłam :D Ale zrozum... Ja nie wytrzymam! Dużo osób czyta twojego bloga! I dla tych osób dodawaj rozdziały tak jak przedtem, bo umrą z ciekawości :c Proooszę... :C <3

    OdpowiedzUsuń
  42. PROSZE DODAAJ SZYBKO NIE DAWAJ NAM KARY PLISS ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. To jest świetne nie dawaj kary proszę :/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy