wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 11

                                                                   

Z Justinem spędziłam resztę dnia. Było naprawdę świetnie. Dobrze się dogadywaliśmy, choć widziałam, że nic, a nic do mnie nie czuje. Szkoda. Dał mi swój numer, często dzwonił.
Nieźle nam wychodziło to udawanie. Po całym dniu z nim wreszcie wróciłam do swojego domu. Ach jak miło było zobaczyć mamę w kuchni gotującą przepyszny obiad. Gorzej było z widokiem Roxy. Roxy była moją siostrą. Miała 8 lat. Ach, jak ona wkurzała!
-Cześć, gdzie się włóczyłaś? - spytała mama mieszając jednocześnie zupę.
-Byłam u kolegi.
-W nocy?! - przestała mieszać.
-Mamo, do niczego nie doszło. Pomagałam mu, dziewczyna go rzuciła.
-Ach te dzieciaki...
-Mała poprawka, jesteśmy dorośli.
-Jesteś jak włóczykij z muminków! - krzyknęła Roxana.
-Mały gnomie, wypad!
-Sratatata, Jula to największe gówno świata! - zaśmiała się szczerbata dziewucha.
-O nie. Radzę ci wiać, bo jak cię dopadnę to wyplujesz te swoje brudne zęby! - ruszyłam w pogoń za siostrą.
-Zostaw ją, Julia! - warknęła mama.
-Ona zaczęła- powiedziałam, jak mała dziewczynka, której odebrano lizaka.
-Nie bądź dziecinna, panno "dorosła".
-Ale..
Mama zaśmiała się i z powrotem weszła do kuchni. Do moich nozdrzy dostały się smakowite zapachy. Aż zrobiłam się głodna.
-Mamo, kiedy obiad?
-Co?
-Kiedy obiad? - zapytałam głośniej
-Zaraz.
-Twoje zaraz trwa stanowczo za długo..- mruknęłam pod nosem.
-To nie ja włóczę się po nocach.
-A to jakoś słyszałaś?!
-Co?
-Nic- zaśmiałam się.

*if I was your boyfriend, I never let you go...*
Och, mój telefon dzwoni.
-Halo?
-Cześć moja dziewczyno. Wyskoczymy na miasto? Dziś jest jakiś festyn...czy coś. 
-Hej, jasne. Czyli randka?
-Nie randka. Po prostu chcę, aby Olivia była zazdrosna.
-Mhm.
-Ubierz się ładnie.
-Jasne...O której?
-Przyjdę po ciebie o 17. Buźki.
-Pa...


45 komentarzy:

  1. dhfjndshgghjngf ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM OPOWIADANIU *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. MAM PYTANIE ZROBISZ 12 > DZIS

    OdpowiedzUsuń
  3. SKORO MASZ WENE I WIESZ O CZYM BEDZIE 12 RODZIAL TO PISZ WSZYSCY CZYTAJA I CHCA WIEDZIEC CO BEDZIE DALEJ

    OdpowiedzUsuń
  4. wiemy ze to dla cb wyczerpujace pisanie ale ...................... my czekamy prosze cie daj dzisiaj 12 proszee

    OdpowiedzUsuń
  5. to jeden blog ktory czyttam serio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 nie lubie czytaji wg ale to mnie wciagnelo kocham too

    OdpowiedzUsuń
  6. fajneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee pisz dzisiaj 12 prosze to wspaniale co robisz kocham cie siostro !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. serio fajneeeee

    OdpowiedzUsuń
  8. ej no ej jak wiesz o czym bedzie 12 rodzial to napisz tera jutro nie mg bo,,, ide na dwor a chce czytac prosze piszz :(((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisz jeszcze tak ze 2 ale żeby były mega długieeeeee!!!
    Proszęęęę!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nienawidzę czytac, ale to koooocham ♥ Serio Proszę więcej, jesteś w tym świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze . ! Ale Justin Ma się zmienić , bo ja Go kocham ,a ty Go stawiasz w złym świetle. ; ** ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij...
      To tylko opowiadanie-.-

      Usuń
    2. właśnie too tylko opowiadanie a ty sie jarasz jakby to było prawdziwe życie jak coś ci nie pasuje to poczytaj sb innego blooga PS. bloog zajebisty <3

      Usuń
  12. Kocham to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. KOCHAM <3 MAM DLA CB RADĘ JEŚLI PISZESZ ROZDZIAŁ TO PISZ DŁUŻSZY LEPIEJ SIE CZYTA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bistee <3 Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dawaj następny plooooooooooooseeeeee :3

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze mówiąc nie czytam wgl książek, ani nic bo to mnie nudzi i denerwuje ;p nigdy też nie czytałam żadnego bloga, ale Twój czytam nałogowo! świetnie Ci to idzie siostro! <3 błagam Cie pisz 12 bo zaraz tu zeświruję ;o to już jest uzależnienie ;p PISZPISZPISZ! :* KOCHAM! <3 / OLA! :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, będzie dzisiaj 12? Zaraz znaczy kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Następny plisssss :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny jak zwykle <333

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy będzie następny ?? <3 nie mogę się doczekać ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się doczekać następnego kicia : **

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  23. Ey no! dawaj następny rozdział, bo zaraz ocipieję xD serio...JA CZYTAM TO NAŁOGOWO X.X nigdy nie czytam ŻADNYCH książek, ale twój blog jest wyjątkowy :D plis! napisz jeszcze dzisiaj 12 rozdział <3 B. ŁADNIE WSZYSCY PROSIMY :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super super supeeeeer ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog niesamowity. Cudownie piszesz opowiadania. Czekam na nowy nn :) To jest cudowne. Prosiłabym tylko o dłuższe rozdziały jeżeli tylko możesz <3 A tak to nic więcej nie zmieniaj jest na prawdę cudowny:* Prosiłabym jeszcze abyś informowała o nowych rozdziałach na fb:) Z góry bardzo dziękuje za rozpatrzenie moich próśb oraz za pisanie takiego cudownego bloga, którym się strasznie zachwycam<3 Piszesz przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. OPOWAIANDIE ZAJEBIŚCIE ZAJEBISTE ALE NAUCZ PISAĆ SIĘ DŁUŻSZE :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog :D
    Czekam na nexta :)
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  28. DALEJDALEJDALEJDALEJ! -.- ;D JA CHCE DALEJ !! XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy ja dobrze widzę przez 2 dni napisałaś 11 rozdziałów?! Wow dobra jesteś, z niecierpliwością czekam na więcej ;) A i nie słuchaj innych, jak piszą żebyś zmieniła Justina, to twoja opowieść !!! :** Mi się podoba tak jak jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pisz dalej pliss

    OdpowiedzUsuń
  31. DODAWAJ KUFA KOLEJNE,ZAJEBISCIE PISZESZ,JUZ SIE WKRĘCIŁAM!I JAKBYS MOGLA,TO CIUT DLUZSZE <3 KC

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie zmieniaj Justina!Plz!Tak jest zajebiscie *-*

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaaaaaaaa kocham cię i te opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę świetne opowiadanie, nie rezygnuj z pisania !
    Czekam na 12 i kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny ! :D czekam na nn :***

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham to ! Pisz DDDAAALLLEEEJJJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. aaaa zakochałam się w tym opowiadaniu <3333
    czekam na więcej :***

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam pytanie: Jakim cudem odebrała telefon, skoro, Justin go rozpierdolił, bo zrzucił go ze stołu? W ciągu jednego dnia kupiła nowy, bo nie rozumiem o.O

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy