niedziela, 25 sierpnia 2013

Rozdział 21


  Justin chwycił mnie za nadgarstki, tak jakby bał się, że go odepchnę.  Spojrzał mi prosto w oczy, po  czym zaczął całować mnie w szyję. Robił to doskonale, lecz ciut za mocno, był kompletnie nieczuły. W tym czasie nie myślałam o przyjemnościach, tylko o tym, że jak najszybciej muszę stąd uciec. Wtedy, gdy Justin posunął się za daleko, bo włożył swoje ręce pod moją bluzkę i powoli przenosił je wyżej, wpadłam na pomysł. 
-Dość Juss...-szepnęłam, on nic sobie z tego nie robił. - Dostaniesz pieniądze. - mruknęłam mu seksownie do ucha.
-A dostanę ciebie? - zaśmiał się słodko.
-Justin, dlaczego mi to robisz?! Uwierz, z chęcią bym się z tobą przespała bez tego całego cyrku! - zawołałam z lamentem. 
-Nie jesteś gotowa? - spytał.
-Czy ty mnie w ogóle słuchasz?! Wypuść mnie! Mam telefon w kieszeni, zaraz zadzwonię po policję. - rzekłam, po chwili zaczęłam tego żałować. Justin rzucił się na mnie. Chciał zabrać wspomniany telefon.
-Justin, nie masz prawa zabierać mi telefonu!
-Dobrze, żyjmy według prawa, nie zabiorę ci tego telefonu. - westchnął, po czym przestał się szarpać. Uspokoiłam się, ale tylko na moment, bo za chwilę Justin znów na mnie się rzucił, odpiął mi rozporek, chciał ściągnąć spodnie. Zaczęłam go szarpać, bić, drapać, robić wszystko, aby zostawił mnie w spokoju, on miał to kompletnie gdzieś. Ściągnął mi spodnie. Bałam się najgorszego. Był silny, nie miałam szans się przed nim obronić. Na całe szczęście albo i nieszczęście.. on chciał po prostu telefonu, który znajdował się w kieszeni.
-Justin! - warknęłam. On zaśmiał się, zabrał spodnie i wyszedł z piwnicy. Znów zaczęłam się trząść. Było mi cholernie zimno, w dodatku byłam w samych majtkach. Nie miałam pojęcia, która była godzina, nie wiedziałam czy był dzień, czy może noc.
---------------------------------------------------------------
To mój ostatni rozdział przed wyjazdem :) 
Pod poprzednim było tylko 9 komentarzy, liczę na więcej...
Nawet nie wiecie ile ja dla was robię, właśnie powinnam się pakować, bo niedługo wyjeżdżam, a ja piszę post! :D
Kochani! Jeśli do 8 września (moje urodziny*_*) będzie 50 tysięcy wyświetleń, to będę happy. Chyba założę potem kolejnego bloga!
Macie na to 2 tygodnie, no i proszę o komentarze<3
Jeśli możecie to proszę też o trzymanie kciuków i modlitwę, abym szczęśliwie doleciała i wróciła, bo boję się samolotu:(
Kocham was<3 Będę pisała rozdziały, które dodam 8 września:)
Papa, do zobaczenia niedługo.


61 komentarzy:

  1. Sory ale zachowujesz się nie fer masz dużo komntarzy i wyświetleń a wręcz wymuszasz więcej sory kocham to opowiadani no al twoje podejście mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie fer? Siedzę dla was godzinami, by stworzyć jak najlepszy rozdział, a co mam wzamian? Nic. Mogłabym włączyć reklamy, aby na was zarabiać, ale nie robię tego, bo piszę bloga dla zabawy i przyjemności. Chcę mieć dla kogo pisać, zrozum...;/

      Usuń
  2. Ta/ten wyżej dobrze gada ! Polać mu/jej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Opowiadanie jak zawsze super <3 udanego lotu

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ... przestańcie. Dziewczyna przepięknie pisze opowiadanie dla nas i poprostu chce czegoś wzamian. A tak naprawde to sie jej należy. Ma talent, poświęca czas, a wy tylko czytacie i niektórzy nawet po sobie śladu nie zostawią. Jak będzie dużo komentarzy to będzie jej miło.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie :3 szkoda ze wyjezdzasz ;/ miłego lotu ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. boski rozdział..i miłego lotu..czekam z niecierpliwością na NN

    OdpowiedzUsuń
  7. no to czekamy na twój powrót, miłych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział miłego lotu i miłych wakacji :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to miłych wakacji <3 i czekam na kolejny post ;33

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnyy roździał czekam do 8 wrześnaa <3333 Miłego lotu i świetnie spędzonych ostatnich dni wakacjii <333 Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy w takim razie na następne rozdziały <3 Udanego lotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. MAsz talent! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wytzrymam bez tego bloga do 8 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rozdział ale nie wytrzymam do 8 września bez rozdziałów :'( no ale co mam zrobić :/... szkoda że wyjeżdżasz ale miłych wakacji :*/Nikki:3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham ten blog <33

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog, taki emocjonujący <3 *o*

    OdpowiedzUsuń
  17. Koochaaam <3 Nie wiem czy wytrzymam tyle czasu bez rozdziału :c Ale życzę szczęśliwej podróży! :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super , :* jak zawsze życze szczęśliwej podróży i będe sie modlić żebyś wylądowała bezpiecznie <3 baw sie dobsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham bloga masz talent dziękuję że poświęcasz dla nas czas i piszesz rożdziały kocham

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego wyjazdu :*
    Cudowne opowiadanie . Będę tęsknić :ccccccccc

    OdpowiedzUsuń
  21. ; C odrazu smutnoo będę tęsknić ; c Ale jak przyjedziesz to wyśle ci taką wiązankę na urodziny że bedziesz musiała to czytać przez cały dzień <33 Kocham Cię <3 O co do opowiadania to jak zwykle nie samowitę <33 / Granatowa <33

    OdpowiedzUsuń
  22. BOZE TO NIESAMOWITY!!*___* .SZKODA,ZE WRCASZ DOPIERO ZA 2 TYG,ALE UDANEJ PODROZY!<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, zapodawaj następne, uzależnić się można *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny <3 Bezpiecznego lotu, trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochham tego bloga. :D A najbardziej teraz gdy Justin jest taki..."brutalny" xd Trzymam kciuki i myślę , że już doleciałaś bezpiecznie miłych wakacji Ci życzę i szczęśliwego powrotu do Polski :> Będę codziennie wchodzić na bloga z myslą , że jest coś nowego :) :* xoxo /Julka :>

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam sie <3<3<3<3<3 kocham tego bloga prosze o więcej

    OdpowiedzUsuń
  27. Błagam, dodaj rozdział. Nie wytrzymam ;( xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku :* Kocham To :) czekam na NN <3

    OdpowiedzUsuń
  29. boskie czekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  30. twoje rozdziały są boskie,czekam na następne rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe co będzie dalej <3 <3 <3 <3 kocham to

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham tego bloga,miłych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham Cię i TWOJGO BLOGA!! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. pisz dalej kicia, Twój blog jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  36. HEJ! Jestem juz na wakacjach, cala i zdrowa! Dziekuje za komeñtarze, itd i sorki za dziwñe `ñ`ï brak polskich zñakow. Thanks for 30000! Licze ña 50 i czekam zñiecierpliwioña. Co jakis czas bede wchodzic, aby sprawdzic komeñtarze, wyswietleñia, wasze opiñie, itd. Rozdzial dodam jak wroce 8 wrzesnia, bye bye
    KOCHAM WAS CALUTKIM SELDUSKIEEMM.
    -Wasza Julia¡ ?

    OdpowiedzUsuń
  37. PISZ DALEJ TWÓJ BLOG JEST BOSKI

    OdpowiedzUsuń
  38. omg ale akcja :** kocham tego bloga uzależniłam sie !!!

    OdpowiedzUsuń
  39. dziewczyno super rozdziały masz talent kocham bloga Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie myślałaś czasem żeby iść do dalszej szkoły w kierunku takim tzn. pisarka itd.
    Bo szczerze masz talent i to wielki !!!!!!!!!! Dziewczyno zrób coś z tym !!!!! Inne dziewczyny [ nie które ] piszą te blogi tak mętnie , wszystko na jedno kopyto i tylko na podstawie EROTYKI , i ich fantazji .. Nie umieją dobierać słów do zdań a ty .. MASZ PIĘKNE I BOGATE SŁOWNICTWO !!!!! Bardzo ładnie układasz zdania ... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. https://www.google.pl/search?q=justin+bieber+i+ariana+grande&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=kkMjUrPaCcmctAb5zYGoDg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#facrc=_&imgdii=_&imgrc=eT3UZbVB9U3sVM%3A%3BA9bljchWZDNLPM%3Bhttp%253A%252F%252F24.media.tumblr.com%252F2a0d0fe4d572088367a4616e136b2dc5%252Ftumblr_mrbqquGIIo1sy16hto1_500.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.tumblr.com%252Ftagged%252Fjustin-bieber-and-ariana-grande%3B500%3B672

    OdpowiedzUsuń
  42. http://blogsenemy.blogspot.com/ to mój blog, dopiero zaczynam, ale nie jest tak super jak twój (zalerzy dla kogo)

    OdpowiedzUsuń
  43. Polecam stronkę : https://www.facebook.com/pages/Bo-my-kochamy-Justina-Biebera/486554241362513?hc_location=stream

    OdpowiedzUsuń
  44. masz talent podziwiam cie pisz dalej kocham bloga

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzisiaj 8 tak na reście omb tyle na ten dzień czekałam kocham cie

    :***

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego Najlepszego dużoo zdrowia miśkaa KOCHAM CIĘ / Graanaatowaa <33

    OdpowiedzUsuń
  47. Wszystkiego najlepszego ;) kocham bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. Czekamy na kolejne rozdziały k.c. <33

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale się wkręciłam! *.*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy