czwartek, 22 sierpnia 2013

Co by było, gdyby Wiki nie było? + smutne info :(

Wygląd bloga byłby prawdopodobnie taki:

No dobra, bez przesady! :D Ale ja, naprawdę, nigdy bym nie stworzyła tak pięknego tła. Nie ogarniam szablonów, itd, bo dopiero zaczęłam, więc z tym również byłby kłopot.
Wiem, że treść bloga jest najważniejsza, ale przecież należy zadbać również o wygląd. I pomogła mi w tym właśnie ona. Nexxxta. Autorka tego oto bloga: http://just-like-them-opowiadanie.blogspot.com/, którego szczerze polecam, jest naprawdę ciekawy.:)
ma jeszcze takie blogi, których już nie pisze, ale jest kilka rozdziałów, polecam przeczytać :)
http://show-me-how-to-live-my-life.blogspot.com/
oraz http://they-said-dont-trust-opowiadanie.blogspot.com/
To fanfictiony, podobnie jak mój blog :D
Wiki jest taka kochana ahkdsasdhjfksjdgfsak, że zrobiła dla mnie zwiastun! :D
ZWIASTUN MOJEGO BLOGA!
http://www.youtube.com/watch?v=ZmX3Y3vdHs8&feature=youtu.be
To także jej praca :)
Zobaczcie na jej kanał wiktoreczka123  tam są różne fajne filmy.
Np. Nowa szkoła króla, w wykonaniu Justina Biebera, Wyspa totalnej porażki (tam też gra Bieber)
Serio, opłaca się. Przed tym jak ją poznałam, już oglądałam jej filmy :o
-------------------------------------------------------------------
Kotki! Kocham was bardzo, więc zostaję. Dziękuję za tak dużą oglądalność w tak małym czasie.
Mam smutną informację. Wyjeżdżam 25.08.13 na 2 tygodnie  i nie wiem co z blogiem! Macie jakieś propozycje, co zrobić? :(((
(ps. niedługo nowy rozdział)
UWAGA:D
Wiki mi pomoże, będzie dodawała moje posty, gdy mnie nie będzie :)



3 komentarze:

  1. Ogl tło mi sie podoba , tyle że żle sie czyta, nie widać praktycznie liter :/ a opowiadanie masz super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wszystko podoba i czekam na kolejne rozdziały tego cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, nie było widać liter, bo były mniejsze, ale teraz już są duże, więc wszystko jest dobrze. Mi się wydaje, że lepiej by było, gdyby Wiki nie pisała kolejnych rozdziałów, bo uwielbiam Twój tekst, więc wolę wytrzymać 2 tygodnie bez bloga, niż czytać go pisanego przez Wiki (to nie miało na celu obrażenia Jej).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy