wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 6

                                                                      ♥ ♥ ♥ 

Napiszę do niego! Wzięłam telefon, ręce mi się trzęsły jak szalone

Do Justin♥
 Hej, jak u ciebie, Justin?

Ech..Myślałam, że nie odpisze, aż usłyszałam znany mi dobrze dźwięk przychodzącego sms'a

 Od Justin♥
 Yyy..Justin? Witam nieznajoma istotko. Mam nadzieję, że płeć żeńska? ^_^

Ach te Justinowe podrywy. Nie spodziewałam się, że będzie taki miły.

Do Justin♥
Pytasz o płeć...Po co pytasz, nie lepiej sprawdzić? :D hihi

Od Justin
Uu, jaka miła propozycja. A tak serio, to chodzisz do tej samej szkoły co ja? Skąd masz mój numer i kim jesteś?

Do Justin♥
Za dużo pytań na raz! Poczekaj, wkrótce się dowiesz. Tak, chodzę.

Od Justin♥
Przyjdź dziś do mnie do domu, mieszkam przy ulicy Villeyton 69

Zachichotałam, gdy zobaczyłam numer 69. Chyba byłam zbyt dziecinna i niedojrzała..

Do Justin♥
Wstydzę się, boję się, że ci się nie spodobam...

Od Justin♥ 
Już na ciebie czekam! Buźki :*

Wystraszyłam się. Mam tam iść...Czy nie? Nie wiedziałam co zrobić. Z jednej strony chciałam spotkać się z Justinem, a z drugiej..Przecież on ma dziewczynę, nie mogę zepsuć ich związku.
Hola, hola...To on mnie zaprosił, więc nie ja psuję związek! Muszę tam pójść, przecież się umówiliśmy. Co na siebie włożyć... W końcu zdecydowałam się na bluzę z napisem "SWAG", legginsy w kwiaty i calutkie czarne vansy. Włosy uczesałam w wysoką kitę. Och tak, spodobam mu się. Albo...albo nie...
Wyszłam z domu podniecona, ale równocześnie wystraszona. Co jeśli, gdy tylko mnie zobaczy spławi mnie? Wkrótce doszłam do domu Justina. Chwilę wahałam się czy zapukać, aż w końcu się odważyłam.


40 komentarzy:

  1. Czekam na następny <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie ! następny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się już doczekać następnego rozdziału. :) Jak zareaguje Justin?

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, dodaj kolejny. Uzależniłam się od tego opowiadania. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. DODAJ NASTĘPNY !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę następny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. NASTEPNY PLS :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Chyba amatorko* ahahaaha <3

      Usuń
    2. Nie ! Kiedy będzie następny? Napisałąm na waszą stronke z mojego fb, odpisz zaproś informuj <3333 plzzz

      Usuń
  9. Kurde Lili dawaj 7 i inne bo nie wytrzymam Ps.Czy opowiadania moga byc troche dluzsze ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Następny. Ale się w to wciągnęłam pliss... następny

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku... kocham to, masz talent ( jeśli można to nazwać talentem) do pisania... <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Są krótkie i dlatego lepiej się czyta :3 I jestem ciekawa co dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. DLUZSZE NEICH BEDA <3

    OdpowiedzUsuń
  14. KCKCKKCKCKCKCKCKCKCKC

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże jak ty pieknie piszesz , masz talent <3333 Czekam na nastepne rozdziały Kc <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Dluzsze ale tylko troche nie takie jak mial rozdzial 1 na blogu ktorego udostepnilas na stronce ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ej, Kicia. Gdzie są kolejne rozdziały? :ccc

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcześniej był lepszy bo inaczej wyglądał, ale no cóż to twój blog. KIEDY 7 ROZDZIAŁ SIĘ PYTAM ?? :*

    OdpowiedzUsuń
  19. WCZEŚNIEJ BYŁ LEPSZY WIDOK NA BLOGA. SPIERDOLIŁAŚ GO :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ci się nie podoba to nie czytaj, a nie będziesz obrażać używając wulgarnych słów XD

      Usuń
  20. W takim momencie kończysz? BLOG JEST SUPER :* DZIĘKUJĘ ŻE PISZESZ. ZERKNIESZ NA MOJEGO BLOGA? tu jest link: http://dontforgetaboutmegirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. HEJ, DLLACZEGO NADAL NIE MA 7 ROZDZIAŁU? CO SIE DZIEJE LILI? :8

    OdpowiedzUsuń
  22. Ejj, czemu twoje rozdziału takie krótkiee ?:((
    daj coś dłuższego proszę, zaczytałam sie *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero dziś zaczęłam czytac tego bloga, może w nie całe 30 min przeczytalam wszystkie rozdziały, kurde to jest super, proszę Cię dodaj nowy :) Aaaaaa...... Najlepszy blog ever ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawaj dalej!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawaj następne. Super blog, ever ^^ *-* Czekam gz jakąs godzinę na nastęny ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. BOZE DAJ 7 JEZU

    OdpowiedzUsuń
  27. Daj wreszcie ten 7 juz tyle czekam a sama napisalas ze jak bedzie 10 komentarzy to dasz nastepny a jest o wiele wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Daj daj daj daj następny !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. dawaj następny odcinek ! Uzależniłam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. nextnextnextnextnextnext!! *,* ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. daj następny już jest dużo komntarzy

    OdpowiedzUsuń
  32. Błagam daj następny

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy