wtorek, 20 sierpnia 2013

Rozdział 8

Maxym włączył film "Obecność" Brr, jak ja nienawidzę horrorów!
-Nie boisz się, prawda?- pytał co jakiś czas.
-Jesteś przy mnie, więc nie. - odpowiadałam zazwyczaj.
Czułam się w jego ramionach jak w niebie. Wiedziałam, że jestem bezpieczna. On tak pięknie pachniał. Nie wiedziałam dokładnie co mi przypomniał, ale na pewno coś przyjemnego. Uwielbiałam zapach męskich perfum. Max był tak ciepły. Spojrzałam na jego twarz. Była idealna. Ciemne oczy, włosy i kolczyk w uchu. Cudny. Po chwili się ocknęłam. Przecież mnie się podoba Justin. Ziewnęłam.
-Jesteś śpiąca? - zapytał chłopak.
-Tak, trochę.
-Prześpij się, ja mogę oglądać sam. - powiedział, przytulił mnie jeszcze mocniej, położył się, a moją głowę delikatnie położył na swojej klatce piersiowej. Był gorący i muszę przyznać, bardzo wygodny.
-Może być?
-Jest idealnie.
Max zaczął wplątywać swoje palce w moje włosy, to delikatnie masowało moją głowę, co sprawiało mi przyjemność. Nie mam pojęcia kiedy, ale zasnęłam. Obudziłam się w nocy. Leżałam w łóżku, obok Maxyma. On grał na tablecie w jakąś grę.
-Ej, co ja tu robię?
-Przeniosłem cię tu, film się skończył. Tak słodko wyglądałaś, gdy spałaś. - zaśmiał się.
-Która godzina? - byłam zaspana.
-Druga w nocy.
-A Justina nie ma? I czy to jego łóżko?
-Tak, to jego łóżko i nie, nie ma go. Został na noc u Olivii.
Przysunęłam się bliżej towarzysza. On objął mnie. Byliśmy naprawdę bardzo blisko siebie.
-Jesteś piękna.- powiedział, pocałował mnie w czoło.
-A ty słodki. - odwzajemniłam pocałunek.
-A ty wspaniała - pocałował mnie w nos.
-A ty kochany - zrobiłam to samo.
-A ty niesamowita - pocałował mnie w usta.
-A ty nieziemski -
-Jesteś seksowna - pocałował w szyję.
-Koniec- zaczęłam się śmiać. On po chwili także.
-Gramy w pytania?
-Ale ty jesteś dziecinny, Haha! - znowu oboje w śmiech.
-No proszę!
-Dobra.
-Podoba ci się ktoś? - zapytał. Znów zaczął głaskać moje włosy.
-Tak. - odpowiedziałam stanowczo, lecz cicho. - A tobie?
-Tak. - gdy to powiedział, musnął ustami moje usta. Ach, jak cudownie smakowały.
Kilka minut później oboje zasnęliśmy w swoich ramionach, ja w sukience i makijażu, co nie było wygodne.

33 komentarze:

  1. ŚWIETNE !!!!!!
    Następnego już nie mogę się doczekać po prostu skaczę !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będzie dużo komentarzy to dasz dzisiaj następny ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny . Dawaj następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę doczekać się kolejnego <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak mnie to wciągnęło *.* czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne prosimyy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To opowiadanie jest świetne ;) Czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na nastepny to wciaga ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy następny będzie już jest 10 kom xd

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny ;p czekam na nastepny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaebiste !!! Nie moge sie oderwac *,*

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaaaaa... Pisz dalej! *.* ŚWIETNY!!! <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne masz jeszcze jakieś blogi ?

    OdpowiedzUsuń
  16. błagam pisz dalej to jest zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku taki świetny ten blog ze juz chcem nastepny rozdzial . ! co 5 min wchodze i patrze czy jest 9 rozdzial .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawaj koxham to zaczelam czytac od dzisian ale zakichalam sie sory za bledy Ale jestem na fonir musialam wejs i sprawic bo cie kochan

    OdpowiedzUsuń
  19. nie no błagam cię pisz... to jest dla mnie jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Extraaaaaa nn :))) plisss

    OdpowiedzUsuń
  21. DODASZ NOWY? <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku jesteś mega, kocham cię ! kiedy następny rozdział ? :D Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że SWAG od ciebie kopiuje i tez robi bloga :(
    Nikt ciebie nie zastapi < 3

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka? Wychodziła w bluzce z napisem SWAG i spodniach. A tak poza tym to świetny blog *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie że poszła do niego w legginsach i bluzce z napisem "SWAG" a śpij w sukience !!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy